«از دیروز تا امروز» همراه با رادیو تهران | پایگاه خبری صبا
امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۳۵

«از دیروز تا امروز» همراه با رادیو تهران

برنامه «از دیروز تا امروز» هر شنبه از آنتن رادیو تهران پخش می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو تهران، برنامه «از دیروز تا امروز» کاری از گروه اخلاق و زندگی شهروندی رادیو تهران است که شنبه ها هر شامگاه از ساعت ۲۳:۳۰ تا ۱ بامداد روی موج اف.ام ردیف ۹۴ مگاهرتز می رود.

این برنامه به تاریخ هنری و اجتماعی و فرهنگی تهران می پردازد و در بخش «تهران شناسی» به فرهنگ مردم و بررسی سیر تاریخی که تهران چگونه تهران شد، پرداخته می شود. در بخشی با عنوان «تهران نگاری» از سرآغاز پیدایش تهران تا به امروز، گفته خواهد شد.

همچنین در برنامه «از دیروز تا امروز» از هنر در عصر قاجار (موسیقی و ادبیات و نقاشی و …) گرفته تا تقویم تاریخ (به بررسی رویدادهای ادبی عهد قاجار) پرداخته می شود.

ترغیب مخاطب به مطالعه بیشتر در حوزه های مختلف تاریخی شهر و دیار خود و گرایش به هنر و ادبیات از دیگر اهدافی است که در این برنامه دنبال می شود.

برنامه «از دیروز تا امروز» شامل آیتم های مختلف از جمله «تهران قدیم» که به جاذبه های تاریخی تهران می پردازد، «درگذشتگان» آیتمی که بزرگان و مشاهیر را معرفی می کند، می‌شود. در «پاتوق هنر» فیلم ها و رمان ها با موضوع تهران بررسی می شود و «خانه هنرمندان» که به موزه تبدیل شده است، از دیگر آیتم های این برنامه است.

تهیه کننده و آیتم‌ساز مهدی مجنونی، کارشناس مجری نیما تجبر، آیتم‌ساز و هماهنگی لیلا کیانی، آیتم‌ساز یاسمن طاهری از عواملی هستند که با این برنامه همکاری می کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است