حال هوشنگ هیهاوند خوب است/ استراحت در منزل | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۸
وحید فخرموسوی در گفتگو با صبا:

حال هوشنگ هیهاوند خوب است/ استراحت در منزل

وحید فخرموسوی‌ دبیر هجدهمین جشنواره تئاتر مقاومت از بهبود وضعیت سلامت هوشنگ هیهاوند که در اختتامیه جشنواره مقاومت دچار آنفولانزا شده بود، خبر داد.

سید وحید فخر‌موسوی دبیر هجدهمین جشنواره تئاتر مقاومت در گفتگو با خبرنگار تئاتر صبا، درباره وضعیت سلامت هوشنگ هیهاوند بازیگر و کارگردان پیشکسوت سینما، تلویزیون و تئاتر گفت: حال هیهاوند خوب است.

وی ادامه داد: در اختتامیه بخش خیابانی جشنواره تئاتر مقاوت که ۲۶ مهر ۱۴۰۱ در یزد برگزار شد، از هوشنگ هیهاوند قدردانی شد اما متاسفانه تعدادی از عوامل و مسئولان جشنواره درگیر آنفولانزا بودند و هیهاوند نیز درگیر شد، در ۱ آبان ۱۴۰۱ احساس تب و لرز کرد و به دنبال آن تشنج کرد و به حالت کما رفت.

دبیر هجدهمین جشنواره تئاتر مقاومت توضیح داد: ابتدا هوشنگ هیهاوند را به بیمارستان رجایی کرج بردیم و پس از گذشت یک روز او را به بیمارستان امید تهران منتقل کردیم و در بخش مراقبت های ویژه بستری شدند و بعد از دو روز که از حالت کما بیرون آمد، به بخش عمومی منتقل شدند تا اینکه ۹ آبان ماه ۱۴۰۱ از بیمارستان مرخص شدند و اکنون در منزل تشریف دارند.

فخر موسوی در پایان اظهار کرد: خانواده هیهاوند از او به خوبی مراقبت می کنند و حمایت هایی نیز از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کاظم نظری مدیرکل هنرهای نمایشی صورت گرفته است.

هوشنگ هیهاوند کارشناس ارشد بازیگری و کارگردانی از دانشگاه تربیت مدرس است و ایفای نقش در آثاری همچون سریال تلویزیونی «مدار صفر درجه»، فیلم سینمایی «شهر زیبا» و فیلم سینمایی «ساز ستاره» را در کارنامه خود داشته است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است