«جام‌جهانی» به ستارگان و جایگاه فوتبال در کشورهای مختلف می‌پردازد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۶
سردبیر برنامه در گفتگو با صبا:

«جام‌جهانی» به ستارگان و جایگاه فوتبال در کشورهای مختلف می‌پردازد

فریدون محرابی کارگردان و مجید نظری‌نسب سردبیر مجموعه «جام جهانی» درباره این سریال رادیویی جزییاتی را عنوان کردند.

مجید نظری‌نسب سردبیر برنامه های رادیویی در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، درباره سریال رادیویی «جام جهانی» که به زودی از شبکه رادیویی نمایش پخش می شود، عنوان کرد: ما نظیر چنین سریال های رادیویی را در دوره قبل نیز داشته ایم. در این دوره از مسابقات جام جهانی نیز با مجموعه «جام جهانی» که در هر قسمت به جایگاه و فرهنگ فوتبال در یکی از کشورهای راه یافته به جام جهانی به شکل نمایشی می پردازد، به رادیو نمایش می آییم. داستان های این اثر حول زندگی ستاره های جدید یا قدیم هر کشور، نحوه راهیابی یک تیم به مرحله نهایی جام جهانی یا فرهنگ فوتبال مردم عادی آن کشور می‌گردد.

وی درباره جذب مخاطبان به سریال های رادیویی که با موضوعات روز ساخته می شوند، تصریح کرد: تولید چنین مجموعه هایی یک اتفاق بزرگ و مهم است. این درست است که رادیو در مقابل تلویزیون و سینما هنگام برگزاری مسابقات جام جهانی محبوبیت زیادی ندارد اما اتفاقا تولید چنین نمایش های رادیویی، تمهیدی است که مخاطب را دعوت می کنیم تا با نگاه عمیق تری به فوتبال توجه کند و بداند ستاره های محبوبش چه چالش هایی را از سرگذراندند تا به اینجا رسیدند، از طرفی فرهنگ فوتبالی کشورهای مختلف که در زمین فوتبال خوش می درخشند، بشناسد و متوجه شود که فوتبال برای آن کشور چه جایگاهی دارد.

سردبیر «جام جهانی» ادامه داد: این نگاه متفاوت به فوتبال برای مخاطبان جدی رادیو نمایش می تواند سرگرم کننده باشد و انتظار ندارم خیل عظیمی از مخاطبان را معطوف به این کار کنیم اما مطمئنم برای مخاطبان جدی فوتبال می تواند لحظات جذاب و مفیدی را رقم بزند.

نظری نسب در پایان گفت: اکنون ۲۰ قسمت از کار آماده شده و قرار است این مجموعه در ۳۲ قسمت از امواج رادیو نمایش پخش شود و سعی می کنیم که به این تعداد برسیم.

در ادامه این گفتگو فریدون محرابی کارگردان و بازیگر این اثر، اسامی برخی از بازیگران این مجموعه را عنوان کرد: ماکان رضایی، دانیال ابراهیمی، بهادر ابراهیمی، میرطاهر مظلومی، محسن بحرامی، امین منوچهری، فرشید صمدی پور، محمد آقامحمدی، امیرعباس توفیق، بهرام سروری نژاد، مهدی نویدی مقدم، نازنین مهیمنی، سیما خوش‌چشم، امیرارسلان سروری، امیرفرهانی و … در این اثر نقش آفرینی می کنند.

کارگردان سریال رادیویی «جام جهانی» در پایان درباره زمان پخش این مجموعه از امواج رادیو گفت: حتی من هم نمی دانم که این برنامه دقیقا چه زمانی پخش خواهد شد اما قطعا چند روز قبل از شروع مسابقات جام جهانی روی آنتن شبکه رادیویی نمایش خواهد رفت.

سریال نمایش رادیویی «جام جهانی» به سردبیری مجید نظری نسب، کارگردانی فریدون محرابی و تهیه کنندگی شهریار کرمی است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است