مرحله فینال مسابقه «لیگ عشاق» با حضور مخاطبان رادیو صبا برگزار می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۳۷

مرحله فینال مسابقه «لیگ عشاق» با حضور مخاطبان رادیو صبا برگزار می‌شود

فینال مسابقه «لیگ عشاق» روز چهارشنبه 18 آبان با حضور مدیران رادیو صبا و شنوندگان در ساختمان شهدای معاونت صدا برگزار می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، مرحله فینال مسابقه خانواده محور «لیگ عشاق» روز چهارشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۱ با حضور مدیران رادیو صبا و شنوندگان در استودیو شماره ۸ ساختمان شهدای معاونت صدا برگزار می‌شود.

مهدی ساعی مدیر گروه مسابقات و تفریحات رادیو صبا در این‌باره گفت: «لیگ عشاق» یکی از مسابقات رادیویی است که با محوریت خانواده همراه مخاطبان می‌شود. در این مسابقه رادیویی که ویژه زوج‌های با تجربه طراحی شده است، خانواده‌ها با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

وی در پایان اظهار کرد: این دوره دومین فصل از مسابقه «لیگ عشاق» است که در حال برگزاری است. بعد از مرحله فینال فصل دوم با توجه به استقبال مخاطبان در حال برنامه‌ریزی برای فصل سوم این مسابقه هستیم. از آن جایی که این مسابقه در فصل اول به خانواده های با تجریه ۱۰ سال سابقه زندگی مشترک اختصاص داشت و در فصل دوم خانواده های جوان تر با ۵ سال سابقه زندگی مشترک حاضر شدند، در فصل سوم به دنبال سوژه ای مناسب و مشترک بین خانواده‌ها هستم، مثلا زوج های تازه ازدواج کرده یا تعداد فرزندان را به عنوان معیار شرکت در این مسابقه، قرار خواهیم داد.

امیر عضد مجری و تهیه‌کننده این برنامه در توضیحاتی درباره این برنامه عنوان کرد: فصل دوم «لیگ عشاق» به صورت حضوری همراه ۲۸ زوج با اصالت‌های مختلف برگزار شد. مرحله فینال این مسابقه بین تیم های «پسته قزوین» و «شهاب و ستاره تهران» با حضور مدیران رادیو صبا برگزار می شود که گروه برنده موفق به دریافت ۲۰ میلیون ریال جایزه نقدی خواهد شد و از گروه های دوم و سوم این مسابقه نیز قدردانی می‌شود.

مدیر گروه مسابقات و تفریحات در پایان بیان کرد: امیدواریم بتوانیم این برنامه را به صورت روزانه در جدول پخش رادیو صبا قرار دهیم.

مخاطبانی که علاقه‌مند به تشویق تیم مورد علاقه خود هستند، می توانند با مراجعه به سایت رادیو صبا به آدرس Radiosaba.ir برای شرکت حضوری در فینال «لیگ عشاق» ثبت نام کنند.

«لیگ عشاق» روزهای پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح راهی آنتن صبا می شود.

انتهای پیام/

یک نظر


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    106/687/994/000
  • بی‌بدن
    24/696/617/000
  • سال گربه
    14/906/783/500
  • آپاراتچی
    4/116/967/500
  • پرویز خان
    3/218/197/000
  • نوروز
    2/940/108/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/833/522/500
  • آسمان غرب
    2/405/678/000