تمدید مهلت شرکت در شصت‌وششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان – خلیج فارس

به‌ گزارش صبا به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مهلت نام‌نویسی و ارسال آثار شصت‌و‌ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان – خلیج فارس که با هدف شناسایی و معرفی استعدادهای سینمایی، تثبیت جایگاه فیلم کوتاه به‌عنوان یکی از مقوله‌های مهم فرهنگی با رویکرد ایجاد تنوع و تکثر در انواع فیلم کوتاه از طریق تأکید بر ژانرهای سینمایی، به مدت ۴ روز از تاریخ 4 تا 7 بهمن‌ماه 1401 در استان بوشهر برگزار می‌شود، به دلیل استقبال و البته سرعت پایین اینترنت، تمدید شد.

نام‌نویسی این دوره از جشنواره منطقه‌ای از روز 21 شهریورماه 1401 آغاز شده بود و تا امروز 15 آبان‌ماه 1401 ادامه داشت ولی در حال حاضر به دلیل درخواست فیلم‌سازانی که می‌خواهند در این دوره شرکت کنند، مهلت نام‌نویسی تا 12 آذر 1401 تمدید شده و فیلم‌سازانی که برای حضور در شصت‌و‌ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان – خلیج فارس اعلام آمادگی کرده‌اند، می‌توانند تا 15 آذر 1401 نسخه نهایی آثار خود را به صورت فیزیکی  )در قالب DVD یا…) و الکترونیکی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

فایل فیلم‌های ارسالی حداکثر یک گیگا بایت باشد.

این دوره از جشنواره‌ در دو بخش فیلم کوتاه و عکس برگزار می‌شود و توجه به سینمای بومی و فیلم‌های ژنریک در اولویت انتخاب و داوری خواهند بود. هنرمندان 11 استان (گلستان، مازندران، قزوین، البرز، زنجان، اردبیل، تهران، آذربایجان شرقی، کردستان، گیلان و بوشهر) در شصت‌و‌ششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان–خلیج فارس حضور خواهند داشت.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق سایت به‌نشانی زیر نسبت به نام‌نویسی در شصت‌وششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان- بوشهر اقدام کنند:

www.iycs.ir  / www.festival.iycs.ir

نشانی دبیرخانه:

تهران، میدان ونک، خیابان گاندی جنوبی، خیابان نوزدهم، شماره 20، دبیرخانه شصت‌وششمین جشنواره منطقه‌ای سینمای جوان- بوشهر

کدپستی: 1517873811

شماره تماس: 86087603 – 86084863

پست الکترونیک:  iycs.fest@gmail.com

انتهای پیام/