ضرورت مطالعه‌ کتاب‌های غیردرسی بررسی می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۱

ضرورت مطالعه‌ کتاب‌های غیردرسی بررسی می‌شود

انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان همزمان با هفته‌ کتاب نشست «ضرورت مطالعه‌ کتاب‌های غیردرسی» را برگزار می‌کند.

به گزارش صبا، همزمان با سی‌امین دوره‌ هفته‌ کتاب نشست کارشناسی با موضوع «ضرورت مطالعه‌ کتاب‌های غیردرسی» شنبه ۲۱ آبان ماه از سوی انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان برگزار می‌شود.

پیشرفت‌های تکنولوژی، بشر را در دنیای امروز با چالش‌های جدیدی روبه‌رو کرده است. غرق شدن در فضاهای مجازی و دیدن بازی‌های الکترونیک، بخش زیادی از بدنه‌ فعال جامعه را از فرهنگ مطالعه محروم کرده یا محروم خواهد کرد. این امر در بین کودکان و نوجوانان بیشتر نمود پیدا کرده و آنان را از خوانش متون غیردرسی دور کرده است. در این نشست سعی می‌شود بر نقش کتاب‌های غیردرسی پرداخته شود. همچنین درباره‌ پرورش استعداد با انتخاب کتاب‌های مناسب و تأثیر محتوای کتاب‌های کودک و نوجوان در استعدادسازی و ایجاد رغبت به کتابخوانی بحث خواهد شد و با پرسش‌هایی ناظر به این مسائل موضوع مورد و بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

این نشست همزمان با آغاز هفته‌ کتاب روز شنبه ۲۱ آبان ماه از ساعت ۱۴ تا ۱۵ با حضور احمدرضا آذربایجانی، محمد گودرزی دهریزی، محمد طوسی و شیرین هاشمیان به صورت حضوری و مجازی در محل انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک برگزار می‌شود.

همچنین علاقه‌مندان می‌توانند این نشست را در صفحه‌ی اینستاگرام انجمن فرهنگی ناشران کتاب کودک و نوجوان به نشانی nasheran_ketabe_Kodak دنبال کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است