فروش «هالووین به پایان می‌رسد» از ۱۰۰ میلیون دلار فراتر رفت | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۵

فروش «هالووین به پایان می‌رسد» از ۱۰۰ میلیون دلار فراتر رفت

فیلم «هالووین به پایان می‌رسد» با وجود پایان فصل هالووین در گیشه آمریکا همچنان می فروشد.

به گزارش صبا به نقل از کولایدر، ایام هالووین ممکن است به پایان رسیده باشد، اما فیلم های ترسناک همچنان در سینماهای آمریکا مخاطب دارند. این موفقیت شامل «هالووین به پایان می‌رسد» نیز است که به تازگی با فروش ۱۰۲٫۹ میلیون دلاری در سطح جهان از مرز ۱۰۰ میلیون دلار عبور کرده است.

این فیلم تاکنون ۶۳٫۴۵ میلیون دلار در بازار داخلی آمریکا و ۳۹٫۴۶ میلیون دلار در سطح بین الملل فروش داشته است. همه این‌ها علیرغم این است که این قسمت هالووین یک اکران ترکیبی را در پلتفرم پیکاک نیز تجربه می کند.

در حالی که «هالووین به پایان می‌رسد» به یکی از پرمناقشه ترین فیلم های هالووین در این مجموعه ترسناکِ نمادین تبدیل شده است با این حال این فیلم که با بودجه ۲۰ تا ۳۰ میلیون دلاری ساخته شده تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون دلار فروخته و سود خوبی را از آن خود کرده است. این فیلم البته تا به امروز کمترین درآمد را از سه گانه جدید «هالووین» داشته است.

«هالووین به پایان می‌رسد» در حالی در گیشه این هفته آمریکای شمالی در رتبه نهم قرار گرفت که فیلم های ترسناک دیگری از جمله «بربری»، «لبخند»، «ترساننده ۲» و «عزیزم نگران نباش» نیز همچنان در گیشه موفق ظاهر می شوند.

«هالووین به پایان می‌رسد» فیلم اسلشر آمریکایی به کارگردانی دیوید گوردون گرین است که دنباله ای بر فیلم «هالووین می‌کشد» است و سیزدهمین و آخرین قسمت از فرنچایز هالووین به شمار می آید.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است