«پاکار» مباحث نیروی انسانی را با نمایش مطرح می‌کند/ آموزش رابطه کارفرما و کارمند | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۴
تهیه‌کننده برنامه در گفتگو با صبا:

«پاکار» مباحث نیروی انسانی را با نمایش مطرح می‌کند/ آموزش رابطه کارفرما و کارمند

مهدی شیار تهیه کننده «پاکار» درباره این برنامه رادیویی که با محوریت چالش های نیروی انسانی از رادیو اقتصاد پخش می شود، توضیح داد.

مهدی شیار تهیه کننده برنامه های رادیویی در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، درباره برنامه «پاکار» که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۴ در رادیو اقتصاد پخش می شود، گفت: این برنامه بر اساس مدیریت نیروی انسانی بنا شده است، یعنی ما احساس کردیم به این موضوع آن چنان در برنامه های تصویری و رادیویی پرداخته نشده است، همچنین نمی خواستیم برنامه با کارشناسی محض پیش رود و شنونده صرفا به دلیل حضور کارشناس با ما همراه باشد برای همین قالب نمایش را به این برنامه اضافه کردیم.

این تهیه کننده ادامه داد: در این نمایش ۲ مجری بازیگر داریم که نقش خواهر و برادر را ایفا می کنند، آن‌ها مدیران کارخانه هستند و هر روز با یکی از کارمندانشان به مشکل می خورند و آن موضوع را در قالب یک نمایش مطرح می کنند، همین باعث می شود مردم با ما در تعامل باشند. همچنین سعی کردیم شخصیت هایی را خلق کنیم مثلا سرکارگر کارخانه ما «اوس محمود» است تا روایت برای مخاطبان ملموس‌تر باشد. 

وی درباره موضوعاتی که برنامه «پاکار» به آن می پردازد، گفت: در این برنامه به موضوعاتی مانند تشویق، تنبیه، استخدام، اخراج، توسعه فردی و آموزش های ضمن خدمت پرداخته می‌شود که مورد استقبال شنوندگان قرار گرفته است. همچنین دو روز از هفته را برای ۲ موضوع متفاوت در نظر گرفتیم؛ روزهای دوشنبه بیشتر مباحث حقوقی کسب و کار را به کمک کارشناسان شوراهای حل اختلاف روابط کار و وزارت کار بررسی می کنیم و روزهای چهارشنبه نیز شرح وظایف مشاغل مختلف را بررسی می کنیم.

شیار درباره کارشناسان و مخاطبان این برنامه اقتصادی اظهار کرد: کارشناسان برنامه خودشان در مراکز اقتصادی و کارخانه ها فعالیت می کنند. همچنین در پایان برنامه از فعالان اقتصادی هم کمک می گیریم و از تجربیات آن ها استفاده می کنیم.

وی افزود: «پاکار» می تواند برای همه کسانی که در حوزه های مختلف کسب و کار فعال هستند، مانند تولیدکنندگان، مدیرعاملان، کارمندان و کارگران جذاب باشد و در فرآیند پیشرفتشان و از سر گذراندن چالش های شغلی‌شان بسیار کمک‌کننده باشد.

مهدی شیار در پایان تصریح کرد: مباحث نیروی انسانی مغفول مانده است و کارفرماها آموزش رفتار مناسب را با کارمندان ندیده اند. همین موضوع باعث می شود به هدفی هم که می خواهند، نرسند. اگر کارمندی سوالی به ذهنش برسد با شنیدن برنامه ما شاید بتواند مشکلاتش را حل کند. ما در واقع سعی کردیم ضرر را از کارگر و کارفرما بگیریم.

«پاکار» از خرداد ماه ۱۴۰۱ پخش خود را آغاز کرده است و از این هفته از ساعت ۱۴ الی ۱۵ بر امواج رادیو اقتصاد پخش می شود.

برنامه «پاکار» به تهیه‌کنندگی مهدی شیار و گویندگی ژاله اکبری و امیر علی عسگری است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    106/687/994/000
  • بی‌بدن
    24/696/617/000
  • سال گربه
    14/906/783/500
  • آپاراتچی
    4/116/967/500
  • پرویز خان
    3/218/197/000
  • نوروز
    2/940/108/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/833/522/500
  • آسمان غرب
    2/405/678/000