فیلمی فانتزی درباره شخصیتی تاریخی می‌سازم/ از زمان دریافت اعتبارنامه فارابی خبر ندارم | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۴۳
محمدرضا مرادی در گفتگو با صبا:

فیلمی فانتزی درباره شخصیتی تاریخی می‌سازم/ از زمان دریافت اعتبارنامه فارابی خبر ندارم

محمدرضا مرادی که توانست اعتبارنامه ساخت فیلم اول بلند سینمایی با حمایت فارابی را دریافت کند، درباره فیلمنامه خود و روندی که باید طی شود، گفت.

محمدرضا مرادیمحمدرضا مرادی کارگردان فیلم کوتاه «رنگارنگ» که در سی‌و‌نهمین جشنواره فیلم کوتاه تهران حضور داشت و توانست اعتبارنامه ساخت فیلم اول بلند سینمایی با حمایت بنیاد سینمایی فارابی را دریافت کند، در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا گفت: در این اعتبارنامه ذکر شده است که به عضویت باشگاه فیلم اولی های فارابی درآمده ایم و در صورت تصویب فیلمنامه مشمول اعتبارنامه می شویم.

وی ادامه داد: اصلا اطلاع ندارم که چه متر و معیارهایی را مدنظر دارند و در قالب طرح باید کار را ارایه دهیم یا فیلمنامه کامل اما همان موقع ها طرح فیلمنامه بلندم را با آقای آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایرات مطرح کردم و قرار شد جلسه ای ترتیب داده شود تا بتوانم آن را ارایه کنم. البته کمی به چکش کاری نیاز دارد اما درحال حاضر از زمان دریافت اعتبارنامه خبری ندارم. اصلا نمی دانم که طرح را کجا و پیش چه کسی باید ببرم. خودم باید برم یا اطلاع می دهند.

مرادی درباره فیلمنامه خود هم توضیح داد: کار قبلی من فانتزی و ترسناک و فضای این کار جدیدم فانتزی و کمدی است. فانتزی چیزیست که همیشه همراه من است. در حقیقت این فیلمنامه من اقتباسی است و محوریت آن بر حول شخصیت تاریخی می گذرد.

محمدرضا مرادی در پایان گفت: این کار یک بازیگر اصلی و حدود ۱۰۰ بازیگر فرعی دارد. به امیدخدا برای بازیگر اصلی فیلم متناسب با کاراکتر به دنبال یک بازیگر چهره خواهم رفت و برای سایر بازیگران نیز احتمالا از بازیگران تئاتری استفاده کنم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است