چالش‌هایی که استعدادهای جوان را کشف می‌کند/ تلوبیون به کمک تلویزیون آمد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۴
صبا گزارش می دهد؛

چالش‌هایی که استعدادهای جوان را کشف می‌کند/ تلوبیون به کمک تلویزیون آمد

تلویزیون برای تعامل بیشتر مخاطبان با برنامه هایش، با کمک تلوبیون چالش هایی را راه اندازی کرده است تا علاوه بر دیده شدن افراد و همچنین برنامه ها، استعدادهایی را کشف کند.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، تلوبیون که زمینه پخش زنده و آرشیو برنامه‌ های ‌کانال های تلویزیون و رادیویی سازمان صداوسیما جمهوری اسلامی ایران در اینترنت است، درحال پوشش چالش هایی است که برنامه های تلویزیون به منظور تعامل بیشتر با مخاطبان و کشف استعدادها، آنها را راه اندازی کرده اند و مخاطبان مانند چالش های اینستاگرامی از خود فیلم می گیرند و برای برنامه مورد نظر ارسال می کنند، در ادامه درباره چند چالش می خوانید.

در این راستا، شبکه تلوبیونی ورزش در نظر دارد در رشته‌های مختلف ورزشی افراد بالای ۱۵ سال را که مستعد به گزارشگری هستند جذب و تربیت کند. افراد می توانند با ارسال ویدیویی ۳ تا ۵ دقیقه از لحظه گزارش خود به صورتی که هم تصویر خود و هم تصویر صحنه‌ای که در حال گزارش آن هستند، مشخص باشد، این ویدیو را بارگذاری کنند. این ویدیو توسط تیم داوری بررسی می‌شود و افراد برگزیده معرفی خواهند شدمهلت زمان شرکت در این چالش تا ۳۰ بهمن ۱۴۰۱ است.

همچنین برنامه «شگفت‌انگیزان» شبکه کودک تلاش می‌کند بچه‎‌های توانمند، با استعداد و یا بچه‎‌هایی که نسبت به خانواده و جامعه‌شان مسئولیت‌پذیر هستند و برای رفع مشکلات کاری انجام می دهند به برنامه دعوت کند و آن ها را به عنوان الگوهای موفق به بقیه بچه‌ها معرفی کند. این برنامه از شبکه کودک پخش می‌شود و مجری آن نیز در این فصل علی فروتن یکی از عموهای فیتیله ای است. بچه‌های زیر ۱۴ سال می‌توانند در برنامه شرکت کنند اما با این شرط که یک فعالیت یا مهارتی را بتوانند به خوبی انجام دهند، البته تفاوتی ندارد که فردی باشد یا گروهی، نظیر فعالیت‌های علمی و اختراعات، فعالیت‌های ورزشی یا هنرهای مختلف مثل خوانندگی، بیت باکس و نقاشی، قالی‌بافی و سفال‌گری یا مهارت شغلی مثل نجاری، مکانیکی یا آشپزی و خیاطی. فیلم‌ها توسط کارشناسان برنامه دیده می شوند و در صورتی که انتخاب شوید، از شما برای حضور در برنامه دعوت می‌کنند. همچنین صفحه برنامه در تلوبیون این فرصت را فراهم کرده است که چالش های ارسالی را در معرض دید همگان بگذارد و به این صورت ویدیوها را به منظور نشان دادن توانایی های علاقمندان برنامه در تلوبیون منتشر می کند. چالش برنامه «شگفت انگیزان» تا ۳۱ فروردین ۱۴۰۲ ادامه دارد.

«باغ شادونه» شبکه دو چالشی در نظر گرفته و آن این است که کودکان فیلم های خود را متناسب با موضوعی که «خاله شادونه» می گوید، ارسال می‌کنند و با بقیه دوستان خود به اشتراک می‌گذارند. این برنامه هر روز ساعت ۱۵:۱۵ از شبکه دو‌ سیما پخش می‌شود.

شبکه امید نیز چالشی را برای علاقمندان به مجری گری در نظر گرفته است و افراد ۱۵ تا ۲۰ سال را که در زمینه اجرای تلویزیونی خود را مستعد می دانند به چالش «مجری‌نو» دعوت کرده است. کافیست ویدیویی حداکثر ۳ دقیقه‌ای به صورت افقی از خود ضبط کنید و در موضوعی که توانمندتر هستید، اجرا کنید. ویدیو باید با معرفی خود و سن‌ و شهر آغاز شود. صاحبان ویدیوهای برگزیده در برنامه زنده باشگاه امید حاضر می شوند و بعد از شرکت در چالش، اگر جزو افراد برگزیده‌ داورها و مخاطبان باشند برای اجرا در برنامه‌های شبکه امید انتخاب می شوند. این چالش تا ۲۸ دی ۱۴۰۱ مهلت دارد. «مجری نو» حوالی ساعت ۱۹ الی ۲۰‌ بر آنتن شبکه امید پخش می شود.

شبکه امید چالش دیگری دارد که پیشتر درباره اش صحبت کرده بودیم و می توانید در اینجا کامل تر بخوانید اما خلاصه که بگوییم قرار است این شبکه بعد از جام جهانی، یک جام جهانی کوچک برگزار کند. برای این کار، تیم فوتبال باشگاه امید را از بین نوجوان‌های مستعد بین ۱۴ تا ۱۸ سال تشکیل می دهد. اگر می‌خواهید شما هم عضو این تیم شوید، کافیست برای برنامه «پاس‌گل» ویدیوهایی مرتبط با چالش‌های هفتگی برنامه را برای ما ارسال کنید. از روپایی زدن، شیرجه زدن، پرس کردن تا گزارشگری فوتبال و…، در این چالش ها جا دارند. بهترین های این افراد به انتخاب داوران برنامه و مردم، عضو تیم باشگاه امید خواهند شد. این چالش نیز تا ۲۸ دی ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است