کیانو ریوز در حال مذاکره برای حضور در اسپین‌آف «جان ویک»

به گزارش صبا به نقل از ورایتی، انتظار می رود کیانو ریوز در نقش جان ویک در فیلم «بالرینا» که یک اسپین‌آفِ زن محور از فرنشایز محبوب «جان ویک» است، حضور پیدا کند.

کمپانی لاینزگیت، استودیوی سازنده سری فیلم های «جان ویک» از توضیح درباره حضور ریوز در فیلم خودداری کرده است با این حال این استودیو امضای قرارداد ایان مک شین برای بازی در نقش وینستون مدیر هتل کانتِنتال را در این فیلم تایید کرده است.

در فیلم «بالرینا» آنا دِ آرماس در نقش یک قاتل جوان ظاهر می شود که به دنبال انتقام از کسانی است که خانواده اش را کشته اند. جزییات اضافه تری درباره این فیلم منتشر نشده است. با این وجود باسیل ایوانیک تهیه کننده کار نقش  مک شین را در این فیلم بسیار مهم و بنیادی خواند. هنوز مشخص نیست که نقش کیانو ریوز، در صورت بسته شدن قراردادش، چگونه در داستان جای می گیرد.

ایوانیک گفت: ما از ملحق شدن مک شین به گروه بازیگری‌مان و ایفای نقش کلیدی در فیلم هیجان زده هستیم. این شخصیت از زمان فیلم اصلی «جان ویک» بخشی جدایی ناپذیر از این فرنشایز بوده است و با گسترش جهان «جان ویک» داشتن او در کنار خودمان در این سفر لذت بخش است.

پیش از آمدن «بالرینا» به سینماهای جهان، قرار است، قسمت چهارم «جان ویک» با حضور کیانو ریوز و ایان مک شین در تاریخ 24 مارس 2023 اکران شود.

انتهای پیام/