نمایش «خرمشیر» در پردیس سینمایی ملت به صحنه می‌رود | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۴۰
با روایتی از کلیله و دمنه؛

نمایش «خرمشیر» در پردیس سینمایی ملت به صحنه می‌رود

نمایش «خرمشیر» برای کودکان از نوزدهم آبان ماه در پردیس سینمایی ملت روی صحنه می رود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر، نمایش شاد و موزیکال «خرمشیر» به نویسندگی جواد ذوالفقاری و کارگردانی سیدمجتبی خمسه از روز پنجشنبه ۱۹ آبان ماه ساعت ۱۹ در سالن آمفی تئاتر پردیس سینما گالری ملت به صحنه می رود.

این نمایش که روایتی از سری داستان های کلیله و دمنه است، داستان الاغی است که به تازگی از دست صاحبش رها شده و در حالی که در جنگل به خوش‌گذرانی می پردازد با شیری روبرو می شود که تا به حال حیوانی همچون الاغ را ندیده است.

در نمایش «خرمشیر» سیدمجتبی خمسه، سحر پورفرج، محسن بان ور و سعید محمدی شاملو به ایفای نقش می پردازند و همچنین در این نمایش سیدمجتبی خمسه به عنوان طراح صحنه، سحر پورفرج به عنوان طراح لباس و محسن بان ور در نقش دستیار کارگردان نیز حضور دارند.

نمایش «خرمشیر» از ۱۹ آبان تا ۱۷ آذرماه ۱۴۰۱ روزهای پنجشنبه و جمعه هر هفته از ساعت ۱۹ در سالن آمفی تئاتر پردیس سینما گالری ملت روی صحنه می رود و علاقه‌مندان می ­توانند برای تهیه بلیت به صورت اینترنتی به سامانه سینماتیکت به نشانی www.cinematicket.org  و به صورت حضوری به گیشه سینما به نشانی خیابان ولیعصر (عج)، ابتدای بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی (نیایش)، روبروی بزرگراه کردستان، پردیس سینما گالری ملت مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است