دیزنی داستان «ایندیانا جونز» را توسعه می‌دهد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۰۴

دیزنی داستان «ایندیانا جونز» را توسعه می‌دهد

کمپانی دیزنی به دنبال توسعه داستان «ایندیانا جونز» و ساخت یک مجموعه تلویزیونی از آن است.

به گزارش صبا به نقل از ورایتی، طبق اخبار رسیده، کمپانی دیزنی به صورت جدی به دنبال ساخت و توسعه یک سریال تلویزیونی از داستان «ایندیانا جونز» برای پخش در دیزنی پلاس است.

منابع نزدیک به پروژه می گویند که کمپانی موس‌هاوس و لوکاس‌فیلم به طور خاص در جلساتی با چندین نویسنده، امکان ساخت سریال «ایندیانا جونز» را مطرح کرده اند. آنها هنوز به دنبال نویسنده ای برای نوشتن قصه این مجموعه هستند. جزییات طرح و داستان این مجموعه هنوز نامشخص است.

همچنین مشخص نیست که آیا این سریال به عنوان پیش درآمد یا اسپین‌آف این مجموعه فیلم خواهد بود یا به فیلم بعدی «ایندیانا جونز» که هنوز اکران نشده ارتباط دارد‌ یا اینکه مشابه حرکت دیزنی در سریال های مارولی خود در دیزنی‌پلاس و ارتباط‌شان با دنیای سینمایی مارول است.

این تصمیم دیزنی برای توسعه احتمالی داستان «ایندیانا جونز» در حالی صورت می گیرد که هریسون فورد اعلام کرده است که بازی در این شخصیت را پس از پنجمین فیلم این مجموعه که قرار است در سال ۲۰۲۳ اکران شود به پایان می رساند. علاوه بر این، منابع نزدیک به پروژه می گویند که دیزنی در حال حاضر در حال بررسی تعدادی گزینه از جمله تولید فیلم جدید یا سریال برای حفظ این فرنشایز است.

نمایندگان لوکاس‌فیلم از اظهار نظر درباره ساخت این مجموعه خودداری کرده اند.

ایندیانا جونز یکی از کاراکترهای نمادین فرهنگ پاپ آمریکا شناخته می شود. تا به حال این نقش چهار بار توسط هریسون فورد در چهار قسمت این مجموعه سینمایی که نزدیک به یک میلیارد و سیصد میلیون دلار فروش داشته است، بازی شده است.

انتهای پیام/

 

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است