سه شبکه جدید ورزشی در تلوبیون راه می‌افتد | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۵۲

سه شبکه جدید ورزشی در تلوبیون راه می‌افتد

برنامه‌های آتی شبکه تلوبیونی ورزش که از تابستان فعالیت خود را آغاز کرده، تشریح شد.

شبکه تلوبیونی ورزش

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی، برنامه‌های آتی شبکه تلوبیونی ورزش که از تابستان فعالیت خود را آغاز کرده، تشریح شد.

برگزاری پویش «گزارشگر شو» برای جذب گزارشگران رشته‌های مختلف ورزشی و افتتاح شبکه‌های تلوبیونی ورزش ۲ و ۳ و ۴ از مهم‌ترین اقدامات آتی این شبکه خواهد بود.

محمد باریکانی معاون عملیات محتوای تلوبیون دربار‌ه‌ روند شکل‌گیری شبکه‌ تلوبیونی ورزش گفت: تلوبیون همکاری بلندمدتی با شبکه ورزش سیما تعریف کرده و در دو سال اخیر هم در تولید برنامه‌های متعددی، با این شبکه همکاری و تعامل داشته است و این همکاری منجر به راه‌اندازی شبکه اینترنتی ورزش ۲ یا همان شبکه تلوبیونی ورزش شد.

او در مورد پیشینه این اتفاق بیان کرد: از اوایل سال ۱۴۰۰ پخش اختصاصی بعضی از بازی‌های فوتبال به شکل موردی را آغاز کردیم. در واقع بازی‌هایی که شبکه سه و ورزش پخش نمی‌کردند و تلوبیون این ظرفیت را داشت که این بازی‌ها را پخش کند را در تلوبیون پخش کردیم. این کار را به مدت یک‌سال، به شکل پراکنده انجام دادیم. تا اینکه امسال در یک همکاری و تفاهم با شبکه ورزش سیما، این امکان به وجود آمد تا شبکه تلوبیونی ورزش را افتتاح کنیم.

باریکانی ادامه داد: رسالت شبکه، پخش بازی‌ها، مسابقات و رویدادهای ورزشی است که شبکه سه و ورزش نمی‌توانند آن را پخش کنند. ما این مسابقات را به صورت اختصاصی پخش می‌کنیم. یعنی اگر بازی آرسنال را شبکه سه و بازی منچستریونایتد را شبکه‌ ورزش پخش کنند، تلوبیون بازی لیورپول را پوشش خواهد داد. شبکه ورزش هم روی آنتن و به شکل زیرنویس اعلام می‌کند که علاقه‌مندان به بازی تیم لیورپول، برای دیدن این بازی به تلوبیون مراجعه کنند.

معاون عملیات و محتوای تلوبیون درباره استقبال از این شبکه اضافه کرد: عید غدیر طی یک ویژه‌برنامه در شبکه ورزش، این شبکه به صورت آزمایشی افتتاح شد و اولین مسابقه‌ای که پخش شد، بازی تیم ملی هندبال کشورمان بود. در همین مدت کوتاه از آغاز فعالیت شبکه، استقبال بی‌نظیری از سوی مخاطبان شاهد بودیم و در برخی اوقات، این شبکه به پربیننده‌ترین شبکه تلوبیون تبدیل شده است.

او در مورد تنوع بازی‌های پخش شده در این شبکه گفت: تجربه پخش بازی‌های رشته‌های مختلف ورزشی را داشتیم و صرفا محدود به فوتبال نبودیم. رالی و فرمول یک هم پخش کرده‌ایم و در فرمول یک اعداد جالبی داشتیم. یک روز، نزدیک به ۱۰ هزار نفر مخاطب هم‌زمان فرمول یک را از تلوبیون دنبال کردند. مسابقات تنیس، والیبال، هندبال، بسکتبال، تیراندازی با کمان و اسلحه در کنار مسابقات فوتبال از شبکه تلوبیونی ورزش پخش شده‌اند. به طور کلی سعی کرده‌ایم بازی‌های لیگ‌های معتبر دنیا که از تلویزیون پخش نمی‌شود را به شکل کامل پوشش دهیم، مخصوصا تیم‌هایی که در ایران طرفداران زیادی دارند.

باریکانی همچنین درباره‌ برنامه‌های آینده شبکه تلوبیونی ورزش توضیح داد: در تلاش هستیم روی کیفیت پخش کار کنیم و تمام بازی‌ها را با کیفیت Full HD و یا حتی ۴K پخش کنیم. همچنین قصد داریم روی بازی‌های هم‌زمان کار کنیم که بتوانیم تعداد بازی همزمان بیشتری را پوشش دهیم. به این صورت که شبکه تلوبیونی ورزش ۲ و ۳ و ۴ را راه‌اندازی کنیم تا بتوانیم بازی‌های هم‌زمان را در چندین شبکه‌ نشان دهیم.

باریکانی در انتها از برگزاری پویش جذب گزارشگر در تلوبیون با مشارکت شبکه ورزش خبر داد و گفت: کمپینی با عنوان «گزارشگر شو» با مشارکت شبکه‌ ورزش طراحی کردیم که در آن از کسانی که به گزارشگری ورزشی علاقه‌مند هستند، دعوت می‌کنیم به این کمپین بزرگ بپیوندند. کسانی که می‌خواهند در کمپین شرکت کنند، منتظر اعلام رسمی فراخوان این پویش باشند. از گزارشگران برگزیده این کمپین در گزارش بازی‌های مختلفی که از شبکه‌های تلوبیونی ورزش پخش می‌شوند، استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است