«پرده خانه» در روزهای نخست ۲ هزار تماشاچی داشت/ «دوستان کمدی» تمدید نمی‌شود

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی، نمایش «پرده خانه» به کارگردانی گلاب آدینه و داستان‌پردازی بهرام بیضایی، بیش از دو هزار نفر در روزهای نخست تماشاگر داشته است.

«پرده خانه» که در مدت زمان 150 دقیقه بر صحنه می رود و با آنتراکتی 15 دقیقه ای همراه است، از یکشنبه تا چهارشنبه ساعت 21 و در روزهای پایانی هفته ساعت ۱۶ در سالن شماره ۲ پردیس تئاتر شهرزاد میزبان مخاطبان خواهد بود.

این نمایش حاصل 8 ماه تمرین مداوم گروهی 100 نفره است و اثری در عرصه ادبیات نمایشی ایران است که با پرداختن به مساله آزادی، تلاش زنان سرکوب شده و ستمدیده برای دستیابی به آن را به تصویر کشیده است.

نورا هاشمی، علیرضا ناصحی، مانیا علیجانی، سامان کرمی و سعید چنگیزیان به همراه بیش از پنجاه نفر از بازیگران تئاتر، گلاب آدینه را در نمایش «پرده خانه» همراهی می‌کنند.

گلاب آدینه قبل‌تر نمایش‌نامه‌های «سلطان مار» و «مرگ یزدگرد» از نوشته‌های بهرام بیضایی را به صحنه برده و این نمایش، سومین کارگردانی او از آثار بیضایی به شمار می‌آید.

پیش فروش روزهای جدید این نمایش امروز پنج شنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۱ از ساعت ۱۴درسایت تیوال آغاز خواهد شد.  

«دوستان کُمُدی» به هفته پایانی اجرا رسید

نمایش «دوستان کُمُدی» به کارگردانی بابک توسلی هفته پایانی اجراهای خود در پردیس تئاتر شهرزاد را پشت سر می گذارد.این اثر از ۱۷ مهرماه ۱۴۰۱روی صحنه رفته است و برای آخرین هفته میزبان مخاطبان است.

این نمایش، با بازی بهنام تشکر، سیما تیرانداز، سینا رازانی و معصومه رحمانی تقابل خانواده خرده بورژوا با جامعه ورشکسته و در تنگنلی مالی است.

«دوستان کُمُدی» فقط تا تاریخ ذکر شده روی صحنه است و تمدید نخواهد شد.

«دوستان کُمُدی» داستان ژاک و اودیل، زوج نسبتا مرفهی است که از زندگی تنگاتنگ زناشویی خسته شده و می خواهند رابطه خود را با خرید دوست از یک فروشگاه درمان کنند.

بلیت های آخرین هفته اجراهای این نمایش در سایت تیوال و گیشه پردیس تئاتر شهرزاد برای خرید بلیت در اختیار علاقمندان است.

انتهای پیام/