نشست‌های تخصصی خانه کتاب و ادبیات ایران در اولین روز هفته کتاب | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۵

نشست‌های تخصصی خانه کتاب و ادبیات ایران در اولین روز هفته کتاب

خانه کتاب و ادبیات ایران در اولین روز از سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران میزبان چهار نشست تخصصی در حوزه کتاب خواهد بود.

به گزارش صبا به نقل از ستاد خبری سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، نشست «انبوه‌سازی ادبیات ترجمه‌ای کودکان و نوجوانان» شنبه (بیست ویکم آبان ماه ۱۴۰۱) ساعت ۱۰:۳۰ با حضور مجید عمیق و منصوره مصطفی‌زاده  برگزار خواهد شد.

همچنین در این روز نشست «نقش فضای مجازی در پرفروش شدن کتاب‌ها» ساعت ۱۳ با حضور حسام آبنوس و مصطفی وثوق‌کیا برگزار خواهد شد.

از دیگر نشست‌های اولین روز سی امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران می توان به نشست داستانی‌خوانی محمدرضا سرشار اشاره کرد. این نشست ساعت ۱۴:۳۰ از تلویزیون اینترنتی کتاب به نشانی ketab.tv   پخش خواهد شد.

کتاب «نیمه دوم» از سلسله نشست‌های «فوتبال‌خوانی» نیز شنبه (بیست ویکم آبان ماه ۱۴۰۱) ساعت ۱۶:۳۰ با حضور احسان محمدی، ماشالله صفری و  وحید نمازی برگزار می‌‌شود.

 شرکت در این نشست‌ها برای عموم آزاد است و علاقه‌مندان می‌توانند به  سرای اهل قلم خانه کتاب و ادبیات ایران واقع در خیابان انقلاب اسلامی، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر، پلاک ۲ مراجعه کنند.

این نشست ها همچنین از آپارات خانه کتاب و ادبیات ایران به نشانی aparat.com/khaneketab/live  به صورت زنده پخش خواهد شد.

سی‌اُمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «ما همانیم که می‌خوانیم» از ۲۱ آبان ماه آغاز به کار می‌کند و تا ۲۷ آبان‌ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است