نیازهای کودکان و نوجوانان امروز و چالش‌های کتابخوانی آن‌ها چیست؟ | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۲

نیازهای کودکان و نوجوانان امروز و چالش‌های کتابخوانی آن‌ها چیست؟

نشست «کودکان و نوجوانان امروز و چالش‌های کتابخوانی» سه‌شنبه ۲۴ آبان در کتابخانه مرجع کانون برگزار می‌شود.

به‌ گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، هشتادوهشتمین نشست کتابخانه مرجع کانون پرورش فکری با موضوع «کودکان و نوجوانان امروز و چالش‌های کتابخوانی» روز سه‌شنبه ۲۴ آبان در کتابخانه مرجع کانون برگزار می‌شود. در این نشست فاطمه مرتضایی‌فرد استاد کتابداری و از اعضای شورای کتاب کودک و مریم شمس‌الهی نویسنده، کتابدار و مربی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سخنرانی خواهند کرد.

روز ۲۴ آبان به نام روز «کتاب، کتابخوانی و کتابدار» نامگذاری شده است. مراکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز کتابخانه‌های تخصصی کودک و نوجوان محسوب می‌شوند. تمامی فعالیت­‌هایی که در این مراکز انجام می‌­شود به‌طور مستقیم یا غیرمستقیم با کتاب و کتاب­خوانی ارتباط پیدا می‌­کند و مربیان کانون کتابدارانی هستند که نقش مهمی در ترویج کتاب­خوانی اعضا دارند.

اما نیازهای کتابخوانی مخاطبان کودک و نوجوان امروز و چالش‌­های جدید کتابداری در کتابخانه‌های کودک و نوجوان چیست؟

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این نشست ۲۴ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۱۴ تا ۱۶ در محل کتابخانه مرجع کانون واقع در خیابان خالد اسلامبولی، پلاک ۲۴، مجتمع شهید ملک شامران حضور پیدا کنند و یا از طریق فضای مجازی در اسکای روم به نشانی Live.kpf.ir/ch/lib و از طریق گزینه مهمان برنامه را دنبال کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است