«میریم که داشته باشیم» ویژه‌برنامه جام جهانی فوتبال شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۵
در رادیو صبا؛

«میریم که داشته باشیم» ویژه‌برنامه جام جهانی فوتبال شد

رادیو صبا با ویژه برنامه «میریم که داشته باشیم» به مرور آخرین اخبار و حواشی بازی های جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر می پردازد.

میریم که داشته باشیم

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، رادیو صبا با ویژه برنامه «میریم که داشته باشیم» به مرور آخرین اخبار و حواشی بازی های جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر می پردازد.

باتوجه به نزدیک شدن به بازی های جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر «میرم داشته باشیم» عنوان یک ویژه برنامه ورزشی این شبکه رادیویی است که با نگاهی طنز به مرور اخبار و حواشی بازی های جام جهانی فوتبال می پردازد.

رضا عزتی تهیه کننده این برنامه گفت: از ۲۸ آبان همزمان با شروع بازی های جام جهانی «میریم که داشته باشیم» به صورت زنده هر روز آخرین اخبار و رویدادهای بازی های جام جهانی را در فضای متفاوت به اطلاع مخاطبان می رساند.

وی افزود: این برنامه با بخش های متنوع «منهای فوتبال»، «مدیر برنامه» و «قطر به سفر» هر روز همراه مخاطبان می شود. هر روز در بخش «منهای فوتبال» با یکی از ورزشکاران غیرفوتبالی درباره فوتبال و بازی های جام جهانی گفتگوی صمیمی خواهیم داشت.

عزتی درباره شخصیت های طنز این برنامه توضیح داد: مدیر برنامه و آقای اَلو از شخصیت های طنز این برنامه هستند که آقای اَلو هر روز گزارش طنز با عنوان «قطر به سفر» از بازی های جام جهانی به مخاطبان ارایه می کند و «مدیر برنامه» با دلالی و طنازی به خرید و فروش بازیکن های حرفه‌ای برای تیم ملی فوتبال می پردازد.

تهیه کننده «میریم که داشته باشیم» درباره بخش خبری این برنامه گفت: هر روز با خبرنگاران ورزشی ایران در قطر ارتباط تلفنی زنده خواهیم داشت و آخرین اخبار و حواشی بازی های جام جهانی را به صورت مستقیم به اطلاع مخاطبان می رسانیم و در گفتگو با صادق مهرانی به عنوان کارشناس و خبرنگار از آخرین فناوری های جدید در حوزه فنی و مهندسی از تاسیسات ورزشگاه تا امکانات پیشرفته ترین VIR در قطر را می شنویم.

«میریم که داشته باشیم» از ۲۸ آبان هر روز ساعت ۱۱ به صورت زنده به تهیه کنندگی رضا عزتی و اجرای امیر بیشه تقدیم مخاطبان می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است