جزییاتی از پروژه «چونان سرو»/ پخش از امشب آغاز می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۰

جزییاتی از پروژه «چونان سرو»/ پخش از امشب آغاز می‌شود

نسخه ویژه ناشنوایان مجموعه مستند «چونان سرو» به تهیه‌کنندگی مصطفی رزاق کریمی از شنبه 21 آبان ساعت 18:30 روی آنتن شبکه مستند می‌رود.

به گزارش صبا، «چونان سرو» به تهیه کنندگی مصطفی رزاق کریمی و کارگردانی گروهی از مستندسازان جوان، مستند پرتره‌ای از چهره‌های شاخص فرهنگ و ادبیات ایران است که در شبکه مستند تولید شده است و از امشب ۲۱ آبان ماه ساعت ۱۸:۳۰ در بسته تصویری ویژه ناشنوایان و کم شنوایان پخش می شود.

این مجموعه مستند در شبکه مستند سیما تولید شده است و در آن مستند پرتره‌هایی درباره چهره‌های ماندگار ایران مانند محمدعلی اسلامی ندوشن، شهریار، دکتر شهیدی، علامه قزوینی، محمد معین، نیما یوشیج، غلامحسین بنان، ملک الشعرای بهار، غلامحسین امیرخانی و سیدمحمدحسین مبین بنیانگذار آسایشگاه جذامیان بابا باغی ساخته شده است.

رزاق کریمی در این مجموعه از حضور مستندسازان جوان‌ بهره برده است و از کارگردان‌هایی که در تولید این مجموعه حضور داشتند، می توان به قربانعلی طاهرفر، عطیه زارع، حنیف شهپرراد، مریم طالبی انارکی و… اشاره کرد.

این مجموعه از امشب ۲۱ آبان ماه در جدول پخش شبکه مستند قرار گرفته است و هر هفته از شنبه تا چهارشنبه در بسته تصویری ویژه ناشنوایان روی آنتن می رود و تکرارش روز بعد ساعت ۶ خواهد بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است