جملات ماندگار کتاب‌ها را برای رادیو ایران بفرستید | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۳۴

جملات ماندگار کتاب‌ها را برای رادیو ایران بفرستید

پویش کتابخوانی رادیو ایران از 21 آبان آغاز و تا 25 آذر روز پژوهش ادامه می یابد و طی آن دو حرکت فراگیر به انجام خواهد رسید. 

به گزارش صبا به نقل از شبکه رادیویی ایران، فعالیت های گروه فرهنگ و ادب رادیو ایران در راستای ترویج کتابخوانی از ابتدای آبان آغاز شده اما از ۲۱ آبان رنگ و بویی دیگر خواهد گرفت و پویش کتابخوانی رادیو ایران از ۲۱ آبان تا ۲۵ آذر روز پژوهش ادامه می یابد و طی آن دو حرکت فراگیر به انجام خواهد رسید.

یدالله گودرزی مدیر گروه فرهنگ و اندیشه رادیو ایران با اعلام این خبر گفت: نخستین حرکت برگزاری پویش خوانش کتاب با همکاری کانون ایران‌یاران است که فهرست کتاب‌های برگزیده با موضوعات مختلف روی وبگاه رادیو ایران قرار می گیرد و مخاطبان و ایران‌یاران فصل هایی از آن را خوانده و برای ما می فرستند. در آخر نیز چند کتاب صوتی از آنها آماده خواهد شد و در دسترس همه قرار می گیرد،

وی ادامه داد: دیگر آنکه از مخاطبان می خواهیم که یک جمله ماندگار از کتابی را که خوانده اند برای ما بگویند و نام کتاب را هم اعلام کنند که این بخش به شکل تلفنی خواهد بود. همچنین از شنوندگان و ایران‌یاران می خواهیم کتابخانه های مختلف شهر و روستا و منطقه زندگی خود را معرفی کنند و هر شنونده ای می تواند یک کتابخانه از شهر خود را معرفی کند و در پایان نیز به بهترین پاسخ ها هدایای فرهنگی تقدیم می شود.

رادیو ایران چند سالی است که به پویش کتابخوانی می پردازد و سال گذشته پویش کتاب‌های رایانه ای «رایاک» را برگزار کرد.

همچنین در برنامه های «باغ هنر» به تهیه کنندگی وحید بیات و عبدالله علایی، «تالار آیینه» به تهیه کنندگی سعید مبشری و «راه شب» به تهیه کنندگی عبدالله علایی معرفی کتاب انجام می شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است