مسابقه کتابخوانی در رادیو صبا | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۴

مسابقه کتابخوانی در رادیو صبا 

رادیو صبا به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی با با هدف توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه مسابقه کتابخوانی برگزار می‌کند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، شبکه رادیویی صبا به مناسبت فرا رسیدن هفته کتاب و کتابخوانی با هدف توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در جامعه مسابقه پیامکی کتابخوانی برگزار می‌کند.

رادیو صبا از روز ۲۴ آبان به مدت یک هفته با معرفی کتاب «مرا با خودت ببر» به قلم مظفر سالاری و طرح سوال از این رمان مسابقه کتابخوانی را برگزار می کند.

رمان «مرا با خودت ببر» جدیدترین اثر نویسنده حجت‌الاسلام مظفر سالاری است. این کتاب، رمانی پُرحادثه است که از دوران امام جواد (ع) روایت می‌شود. رمان، داستانی عاشقانه دارد و درباره سه شخصیت بزرگ تشیع در زمانه امام جواد (ع) گفتگو می‌کند. در بخشی از رمان می‌خوانید: «دکان من در میدان بازار کهنه است. مدتی پیش دیدم جوانی را که داخل قفسی بود، سوار بر گاری آوردند و گفتند ادعای پیامبری کرده است. من دستی در طب دارم برخی بیماری‌ها را می‌شناسم، فهمیدم که بیچاره مشاعرش را از دست داده است و…‌»

مخاطبان می‌توانند در طول روز با ارسال پاسخ صحیح به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۰۰۱۰۵۵ در این مسابقه شرکت کنند و برندگان این مسابقه هر شب به قید قرعه در برنامه «شب صبایی» معرفی خواهند شد.

«شب صبایی» هر شب از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱ به تهیه کنندگی آزاده شاهرخ مهر و اجرای مهبد قناعت پیشه از رادیو صبا پخش می شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است