«مامان‌ها» به قسمت‌های پایانی رسید/ حفظ روابط زناشویی پس از بچه‌دار شدن | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۴۹
در دومین فصل؛

«مامان‌ها» به قسمت‌های پایانی رسید/ حفظ روابط زناشویی پس از بچه‌دار شدن

«مامان‌ها» در آخرین هفته پخش خود به موضوعاتی چون تفاوت‌های بچه‌های نسل قدیم و جدید، مشکلات مخصوص به دوقلوها، رابطه زن و شوهر پس از بچه‌دار شدن و مهارت‌های کنترل خشم و عصبانیت مادرها پرداخته است.

به گزارش خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، فصل دوم برنامه تلویزیونی «مامان‌ها» که از ۲۳ مرداد ماه امسال روی آنتن شبکه سه سیما رفته است، روزهای آخر پخش خود را سپری می‌کند و در آخرین هفته از پخش تلویزیونی خود به موضوعاتی چون تفاوت‌های بچه‌های نسل قدیم و جدید، مشکلات مخصوص به دوقلوها، رابطه زن و شوهر بعد از بچه‌دار شدن و مهارت‌های کنترل خشم و عصبانیت مادرها پرداخته است.

فصل دوم برنامه تلویزیونی «مامان‌ها» محصول مشترک گروه اجتماعی شبکه سه و مرکز مستند سوره با اجرای عطیه عسگری، پس از پخش ۴۷ قسمت به ایستگاه پایانی خود نزدیک شده و آخرین هفته پخش خود را سپری می‌کند.

این برنامه در قسمت‌های پایانی به سراغ موضوع مهم این روزها یعنی تفاوت بین نسلی رفته است. در اولین قسمت‌ این هفته سعی شده تا به تفاوت‌هایی که بچه‌های امروزی به واسطه تکنولوژی با نسل‌های قبلی پیدا کرده‌اند و تبعات چنین تفاوت‌هایی پرداخته شود.

در قسمت بعدی این هفته، دوقلوها و چالش‌های خاص دوقلو داشتن و سختی‌هایی که مادران آن‌ها با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، مطرح می‌شود.

چگونگی حفظ رابطه زن و شوهر پس از بچه‌دار شدن، یکی دیگر از مسائلی است که اکثر زوجین درگیر آن‌ هستند. در هفته پایانی از برنامه، مهمان‌ها از روش‌های مختص خود برای حفظ و استحکام روابط زناشویی بعد از بچه‌دار شدن صحبت می‌شود.

خشم و عصبانیت مادرها و چگونگی مهار آن، یکی دیگر از موضوعاتی است که بینندگان برنامه درخواست پرداختن به آن را داشته‌اند و برنامه «مامان‌ها» با حضور مهمان‌های خود به آن پرداخته و مهمان‌های برنامه در سرفصلی ویژه، موقعیت‌هایی که باعث عصبانیت‌شان می‌شود و روش‌هایشان برای کنترل خشم و عصبانیت خود را بیان کردند.

فصل دوم برنامه تلویزیونی «مامان‌ها» به تهیه‌کنندگی سیدمجتبی حسینی در ۵۰ قسمت تولید شده است.

این برنامه با تمرکز بر مسائل و دغدغه‌های مادران، به بخش قابل توجهی از موضوعات این حوزه از جمله همدلی و کمک به مادران، فردیت مادران ایرانی و چگونگی عبور از چالش‌های مادری پرداخته است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است