برنامه‌ای برای حضور بزرگ‌ترین تور اپراتورهای جهان در ایران داریم | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۷:۳۵
رییس جامعه تورگردانان کشور:

برنامه‌ای برای حضور بزرگ‌ترین تور اپراتورهای جهان در ایران داریم

رئیس جامعه تورگردانان کشور اعلام کرد قصد دارند برنامه‌ای برای حضور بزرگ‌ترین تور اپراتورهای جهان در ایران تدوین و اجرا کنند.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی وزارتخانه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ابراهیم پورفرج رییس جامعه تورگردانان کشور گفت: شیوع ویروس کرونا طی سه سال گذشته موجب شد تا تورهای ورودی وضعیت خوبی نداشته باشند و تعداد آن‌ها کاهش پیدا کند. بیشتر آژانس‌ها طی این مدت درآمد چندانی نداشتند.

وی افزود: بعد از سه سال سعی کردیم با بازارهای هدف گفت‌وگو کنیم. قبل از شیوع کرونا بازارهای هدف ما شامل اروپا، آمریکا، چین، ژاپن و… بود.

پورفرج تصریح کرد: در حال حاضر برای حضور در نمایشگاه‌های بین‌المللی برنامه‌ریزی می‌کنیم. حدود سه هفته گذشته در نمایشگاه گردشگری ایتالیا با ۱۰ آژانس گردشگری شرکت کردیم که نتایج خوبی به همراه داشت.

رئیس جامعه تورگردانان کشور بیان کرد: برای نمایشگاه گردشگری آلمان که بزرگترین نمایشگاه گردشگری دنیاست و اسفندماه برگزار می‌شود، ۵۰۰ متر مربع فضا برای برپایی غرفه‌ها گرفتیم. همچنین برای نمایشگاه گردشگری فیتور اسپانیا که قرار است بهمن‌ماه برگزار شود، حدود ۲۵۰ مترمربع زمین در نظر گرفتیم. تمام تلاش‌مان این است تا تعداد زیادی از آژانس‌ها در این نمایشگاه‌ها شرکت کنند و کشورمان را بیش از گذشته معرفی کنیم.

پورفرج تاکید کرد: در دولت دهم ۱۳۵ شرکت از ۴۲ کشور که از بزرگترین تور اپراتورهای جهان بودند به ایران آمدند که با استقبال خوبی روبرو شد. قصد داریم برنامه‌ای در این زمینه تدوین کنیم و از بزرگترین تور اپراتورهای جهان برای حضور در کشورمان دعوت کنیم. در حال حاضر مذاکرات را در این زمینه با تور اپراتورها شروع کردیم و این طرح را اوایل خردادماه سال ۱۴۰۲ اجرا خواهیم کرد.

رییس جامعه تورگردانان کشور گفت: قرار است نشست‌های مشترکی با وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای تدوین این برنامه برگزار شود. سعی می‌کنیم ۵۰ کشور را برای حضور در ایران دعوت کنیم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    110/472/484/000
  • بی‌بدن
    26/214/863/000
  • سال گربه
    18/031/038/500
  • آپاراتچی
    4/245/817/500
  • پرویز خان
    3/263/887/000
  • نوروز
    3/001/113/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    2/962/112/500
  • آسمان غرب
    2/566/028/000