معرفی داوران مرحله منطقه‌ای بیست‌وچهارمین جشنواره قصه‌گویی کانون | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۰:۳۰

معرفی داوران مرحله منطقه‌ای بیست‌وچهارمین جشنواره قصه‌گویی کانون

داوران مرحله منطقه‌ای بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از سوی دبیرخانه این رویداد فرهنگی معرفی شدند.

به گزارش صبا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در مرحله‌ منطقه‌ای بیست‌وچهارمین جشنواره قصه‌گویی، شیوه‌های‌ قصه‌گویی شاملِ بخش «ملی»، بخش «آیینی‌سنتی» و «زبان اشاره» به صورت جداگانه داوری می‌شود.

داوران بخش «ملی» این رویداد در منطقه یک قصه‌گویی به میزبانی کانون استان آذربایجان شرقی را عادل بزدوده کارگردان تئاتر کودک و نوجوان و عروسک‌ساز، مهتاب شهیدی مدرس و داور چند دوره جشنواره قصه‌گویی و کبری بابایی نویسنده کودک و نوجوان و مدرس قصه‌گویی تشکیل می‌دهند.

همچنین داوران منطقه دو قصه‌گویی به میزبانی کانون استان اصفهان، شامل مهدی آرایی مولف، مدرس و داور چند دوره جشنواره قصه‌گویی، فروهر معدنی مدرس و داور چند دوره جشنواره قصه‌گویی و محسن عظیمی‌پویا نویسنده و کارگردان تئاتر و عروسک‌ساز است.

داوران منطقه سه جشنواره قصه‌گویی به میزبانی کانون استان خوزستان را محمدعلی یزدان‌شناس نویسنده و کارگردان تئاتر و داور جشنواره‌های تئاتر و قصه‌گویی، نرگس جعفری نویسنده و داور جشنواره‌های قصه‌گویی و طاهره گرمسیری مدرس و داور قصه‌گویی تشکیل می‌دهند.

بر همین اساس حسین‌ قربانزاده‌خیاوی نویسنده کتاب‌های کودک و نوجوان، علی خانجانی نویسنده و پژوهشگر و احمد شهدادی نمایشنامه‌نویس و طراح تئاتر اسباب‌بازی، داوری قصه‌گویی منطقه چهار به میزبانی کانون استان خراسان رضوی را بر عهده دارند.

داوران منطقه پنج قصه‌گویی به میزبانی کانون استان تهران شامل عبدالرضا صمدی نویسنده، پژوهشگر و داور چند دوره جشنواره قصه‌گویی، رضا موزونی نویسنده و پژوهشگر ادبیات کودک و نوجوان و محمد سیمزاری نویسنده، بازیگر و کارگردان است.

همچنین داوری بخش «آیینی‌سنتی» جشنواره قصه‌گویی را در منطقه یک و پنج فهیمه باروتچی بازیگر و کارگردان تئاتر، منطقه دو آتسا شاملو نویسنده و کارگردان تئاتر، منطقه سه شعله ایل‌بیگی قصه‌گو، مدرس قصه‌گویی و نقال، منطقه چهار علی‌مراد خرمی نویسنده، پژوهشگر و داور چند دوره جشنواره قصه‌گویی بر عهده دارند.

داوری بخش قصه‌گویی با «زبان اشاره» در منطقه دو و پنج جشنواره منطقه‌ای را وحیده نظری مدرس زبان اشاره مدارس استثنایی و آموزگار کودکان کم‌توان ذهنی برعهده دارد و منطقه سه و چهار را کیخسرو رنگرز مدرس زبان اشاره انجمن ناشنوایان و آموزش و پرورش داوری می‌کند.

همچنین جمال پریور، پروین بصیرپور و شعله پرند هر سه داور و مدرس قصه‌گویی، اسماعیل عسگری نویسنده، پژوهشگر و نقال و نرگس لواسانی نویسنده و پژوهشگر به ترتیب ناظران منطقه یک تا پنج مرحله منطقه‌ای قصه‌گویی هستند.

جشنواره‌های منطقه‌ای قصه‌گویی از ۲۲ آبان آغاز شده است و تا روز ۳۰ آبان ۱۴۰۱ ادامه دارد.

مرحله پایانی بیست‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به دبیری محمد گودرزی‌دهریزی هم‌زمان با شب یلدا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است