نفرات برتر «رویداد ایده‌پردازی تولید محتوا»‌ ۲۵ آبان ماه معرفی می‌شوند | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۴

نفرات برتر «رویداد ایده‌پردازی تولید محتوا»‌ ۲۵ آبان ماه معرفی می‌شوند

اختتامیه بخش «رویداد ایده‌پردازی تولید محتوای رسانه‌ای» بیستمین جشنواره کتاب و رسانه، چهارشنبه بیست‌و‌پنجم آبان ماه ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

به گزارش صبا به نقل از ستاد خبری سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، اختتامیه بخش «رویداد ایده‌پردازی تولید محتوای رسانه‌ای» بیستمین جشنواره کتاب و رسانه، چهارشنبه بیست وپنجم آبان ماه ۱۴۰۱ همزمان با روز «کتاب، رسانه و زبان‌فارسی» در سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

در این آیین ۱۵ ایده تولید محتوای راه یافته به مرحله نهایی از ساعت ۸ تا ۱۰:۳۰ از سوی ایده‌پردازان ارائه خواهد شد و نفرات برتر انتخاب و معرفی شوند.

اختتامیه بخش«رویداد ایده‌پردازی تولید محتوای رسانه‌ای» و معرفی نفرات برتر چهارشنبه بیست‌وپنجم آبان ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳۰ در خانه اندیشه‌ورزان به نشانی خیابان انقلاب اسلامی، بین خیابان ولیعصر(عج) و برادران مظفر، پلاک ۹۰۷ برگزار  و به صورت زنده از شبکه اینترنتی کتاب به نشانی  ketab.tv پخش خواهد شد.

بخش «ایده‌پردازی تولید محتوای رسانه‌ای» با هدف استفاده از ظرفیت بالقوه مخاطبان، علاقه‌مندان به تولید محتوا، ذی‌نفعان صنعت نشر و تجمیع ایده‌های خلاقانه محتوا با موضوع کتاب و نشر، به بیستمین جشنواره کتاب و رسانه افزوده شده است.

علاوه بر تجلیل از ایده‌های برتر، خانه کتاب و ادبیات ایران از ایده‌پردازان منتخب برای تولید محتوای ارائه شده حمایت خواهد کرد.

سی‌اُمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «ما همانیم که می‌خوانیم» از ۲۱ آبان‌ماه شروع شده و تا ۲۷ آبان‌ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است