سامانه جامع ناشران کشور با حضور وزیر ارشاد رونمایی می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۸
مدیرکل توسعه کتاب و کتابخوانی خبر داد:

سامانه جامع ناشران کشور با حضور وزیر ارشاد رونمایی می‌شود

سامانه جامع ناشران با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با هفته کتاب رونمایی می‌شود.

محمدحسین ظریفیانبه گزارش صبا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمدحسین ظریفیان مدیرکل توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از رونمایی سامانه جامع ناشران از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با هفته کتاب خبر داد.

محمدحسین ظریفیان، مدیرکل توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به رویدادهای هفته کتاب جمهوری اسلامی گفت: سامانه جامع ناشران با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی می شود.

ظریفیان با اشاره به ویژگی های این سامانه عنوان کرد: در سامانه جامع ناشران چهارده فرایند از جمله انواع ثبت‌نام، صدور پروانه نشر، تمدید پروانه نشر، تغییر نام، تغییر مدیر مسئول، انواع انتقال، انحلال نشر و رسیدگی به تخلفات پیش‌بینی شده است که از این میان سرویس صدور پروانه نشر، پیش از مهلت اتصال به پنجره واحد مجوزهای دولتی در شهریور سال جاری آغاز به کار کرد.

وی با تاکید بر این که از این پس همه خدمات به ناشران به صورت الکترونیک ارایه می شود، گفت: در دو ماه گذشته با الکترونیکی شدن فرآیند ثبت‌نام و صدور پروانه نمایش و پس از آن تمدید پروانه نشر، شاهد افزایش رضایتمندی متقاضیان هستیم و امیدواریم این روند با رضایت بیشتر فعالان حوزه نشر همراه شود.

سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار «ما همانیم که می‌خوانیم» از بیست‌ویکم تا بیست‌وهفتم آبان ماه ۱۴۰۱ در سراسر کشور برپا می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است