پذیرش پایان‌نامه‌های ارشد در جشنواره پژوهش و فناوری/ مهلت دریافت آثار تمدید شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۴

پذیرش پایان‌نامه‌های ارشد در جشنواره پژوهش و فناوری/ مهلت دریافت آثار تمدید شد

دبیر علمی جشنواره ملّی پژوهش و فناوری اعلام کرد: بنا به موافقت دبیرخانه، پایان نامه های مقطع کارشناسی ارشد نیز در دبیرخانه جشنواره قابل پذیرش خواهد بود.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملّی جمهوری اسلامی ایران، سعیده اکبری داریان دبیر علمی جشنواره ملّی پژوهش و فناوری اعلام کرد: با توجه به تماس ها و درخواست های استادان و نیز فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد با دبیرخانه جشنواره، تصمیم گرفته شد تا پایان نامه های مقطع کارشناسی ارشد حول محورهای فراخوان جشنواره در فرایند داوری و ارزیابی قرار گیرد بنابراین علاقه مندان می توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ ۳۰ آبان ماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند. همچنین این زمان، تمدید نخواهد شد.

وی افزود: پیش از این و در نخستین جلسه کمیته علمی جشنواره، با توجه به توافق اکثریت اعضا مقرر شد تا پایان نامه ها فقط در مقطع دکتری پذیرفته شده و در مقطع کارشناسی ارشد، تنها موضوعاتی مانند علوم آرشیوی که مقطع دکتری ندارند، پذیرش شوند.

دبیر علمی جشنواره ملّی پژوهش و فناوری در پایان یادآور شد: امسال کاربرگ های ارزیابی آثار، بازطراحی شده اند و شرکت کنندگان در جشنواره می توانند معیارها و کاربرگ های ارزیابی آثار را از طریق وبسایت جشنواره دریافت کنند. علاقه مندان به شرکت در جشنواره می توانند برای دریافت اطلاعات بیشتر به وبسایت جشنواره به آدرس https://www.nlai.ir/research-festival مراجعه کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است