انعکاس جام‌جهانی فوتبال در رادیو ایران | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۳۳

انعکاس جام‌جهانی فوتبال در رادیو ایران

رادیو ایران همزمان با برگزاری جام‌جهانی فوتبال 2022 با برنامه های «وقت اضافه» و «ورزش ایران» به وضعیت تیم ملی ایران در این رویداد ورزشی می پردازد.
به گزارش صبا به نقل از شبکه، شبکه رادیویی ایران با برنامه‌هایی نظیر «وقت اضافه» و «ورزش ایران» به صورت ویژه به وضعیت تیم‌ملی جمهوری اسلامی ایران و همچنین جام‌جهانی فوتبال ۲۰۲۲ می‌پردازد.
«وقت اضافه» با اجرای محمدحسین معتمد هاشمی و کارشناسی محمد بهشتی، جمعه‌ها ساعت ۲۰ پخش می‌شود.
احسان زارع تهیه‌کننده این برنامه گفت: برنامه «وقت اضافه» اتفاقات و حواشی مهم فوتبال ایران و جهان را بررسی می‌کند. این برنامه در ایام جام‌جهانی به صورت ویژه به این رویداد می‌‌پردازد. زمان برنامه ۱ ساعت است و ما ۳۰ دقیقه از آن را به جام‌جهانی اختصاص می‌دهیم و با قطر و همچنین کارشناسان و پیشکسوتان فوتبال ارتباط برقرار می‌کنیم. یک کارشناس و یک خبرنگار نیز هر هفته در استودیوی برنامه حضور خواهند داشت.
وی افزود: کارشناس به تناوب با توجه به رویدادهای جام‌جهانی عوض می‌شود اما خبرنگاری که حضور دارد، موضوعات و حواشی جام‌جهانی را مدام رصد و تقدیم علاقه‌مندان می‌کند. به گونه‌ای که اگر مخاطبان برنامه‌های «وقت اضافه» و «ورزش ایران» را بشنوند، نکته‌ای را از جام‌جهانی ازدست نخواهند داد.
تهیه‌کننده برنامه «ورزش ایران» تصریح کرد: این برنامه هر روز بعد از خبر ساعت ۱۹:۰۵ پخش می‌شود. در این برنامه خبرنگار میزبان یکی از اهالی فوتبال است. ما قبل از این‌که سوت سومین بازی هر روز حوالی ۱۹:۳۰ زده شود، درباره‌اش صحبت می‌کنیم و به حواشی مختلف می‌پردازیم.
زارع در پایان عنوان کرد: سعی می کنیم در این خلال تمامی اطلاعاتی که شنوندگان رادیو به آن احتیاج دارند، مخصوصا در آن ساعتی که خیلی ها در خودرو یا مغازه خودشان هستند و رادیو را می شنوند، تمامی اطلاعات جام‌جهانی را ارایه دهیم و یک بخش کامل و جامعی از اطلاعات جام‌جهانی داشته باشیم.
«ورزش ایران» به تهیه کنندگی احسان زارع و اجرای آن برعهده محمدحسین معتمد هاشمی است.
انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است