۲۳ سریال در دست تولیدست/ برنامه ویژه برای دورهمی زمستانی خانواده‌ها

به گزارش صبا، پیمان جبلی رییس سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در حاشیه جلسه هیات دولت، درباره تولیدات جدید تلویزیون عنوان کرد: همانطور که قبلا هم عرض کردم 23 سریال در مراحل نگارش، پایان نگارش فیلمنامه و پیش تولید در دست اجرا داریم که به تدریج تهیه و تولید می شوند. برخی از مجموعه های تلویزیونی نیز برای پخش آماده است که آن ها را به نوبت در جدول پخش سیما قرار داده ایم. در حال حاضر هم مجموعه های تلویزیونی جدیدی نیز که قبلا آماده شده بوده اند از جمله «گیل دخت» و دیگر مجموعه ها، در نوبت پخش هستند و در حال پخش شدن هستند.

وی افزود: ان شاالله که بتوانیم به ویژه در فصل زمستان که فصل دور هم بودن خانواده هاست و در کنار همدیگرند، فضای مناسبی را به لحاظ سرگرمی برای مخاطبان فراهم کنیم.

رییس سازمان صداوسیما به تحریم شبکه پرس تی وی از سوی غرب واکنش نشان داد و اظهار کرد: این ادعای آزادی بیانی که غرب دارد و دائما آن را به عنوان یک امتیاز مطرح می کند و بر خلاف آن عمل می کند، برای بار اول نیست. شبکه پرس تی وی با وجود اینکه رقبای بسیار قدرتمندش در عرصه بین المللی از امکانات و پشتیبانی بسیار زیادی از کشورهای غربی قدرتمند برخوردار هستند، در این عرصه نابرابر رقابت می کند اما همین حضور حداقلی را که این شبکه به لحاظ امکانات و پشتیبانی دارد، نمی توانند تحمل کنند.

جبلی ادامه داد: از لحاظ نفوذ پیام جمهوری اسلامی ایران و حرف حقی که این شبکه های برون مرزی مثل همین پرس تی وی مطرح می کنند، قطعا در رقابت جدی ای با رسانه های غربی قرار می گیرند. این بار اول هم نیست که شبکه های برون مرزی جمهوری اسلامی را تحریم می کنند اما صدای جمهوری اسلامی به گوش ملت های جهان رسیده و خواهد رسید.

وی در پایان تاکید کرد: شبکه های برون مرزی ما تجربه ها و آمادگی لازم را در موارد مشابه داشته اند و قطعا از این چالش عبور خواهند کرد.

انتهای پیام/