المان‌های فوتبالی در سطح شهر/ کاپ جام‌جهانی را در میدان آزادی تماشا کنید | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۵:۱۴

المان‌های فوتبالی در سطح شهر/ کاپ جام‌جهانی را در میدان آزادی تماشا کنید

در آستانه آغاز مسابقات جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ المان‌های شهری در رابطه با این رویداد ورزشی در سطح شهر تهران نصب شده است.

به گزارش خبرنگار تجسمی صبا، در آستانه آغاز بازی‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر باتوجه به حضور تیم ملی فوتبال کشورمان در این رویداد ورزشی، المان‌های فوتبالی در شهر نصب شده است.

یکی از اولین تبلیغات شهری برای جام جهانی فوتبال مربوط به دیوارنگاره میدان ولیعصر(عج) بود که روز یکشنبه ۲۲ آبان ماه رونمایی شد. 

در این طرح تیم ملی فوتبال ایران توسط اسطوره‌های ایرانی به سمت زمین بازی بدرقه می‌شوند و روی این دیوارنگاره شعر «همه نامداران ایران‌زمین/ گرفتند بر پهلوان آفرین» به چشم می‌خورد.

و اما از طرفی دیگر رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران، با اشاره به پویش «همه هوادار ایران» در تهران و بیش از ۲۰ شهر و کلانشهر کشور از اجرای نورافشانی و ویدیو مپینگ در میدان آزادی تهران در آستانه اولین بازی تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی قطر خبر داد.

️ویدیو مپینگ میدان آزادی روی یک توپ ۷ متری اجرا شده است، ضمن آنکه ۱۴ کاپ سه متری نصب شده در این میدان نیز برای نمایش به نقاط شاخص شهر تهران منتقل خواهد شد.

صیادی در رابطه با این پویش توضیح: یک سازه بزرگ دیوارنگاری در ایام برگزاری این پویش در میدان ونک افتتاح خواهد شد که به تصویر آن به موضوع مرتبط با حضور تیم ملی فوتبال کشومان و جام جهانی فوتبال است ضمن آنکه در یک رویداد چند روزه هنر شهری هنرمندان آثار متمایزی را در این خصوص خلق کرده اند که در این ایام به نمایش در خواهد آمد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران استفاده از پرچم را یکی از رویکردهای اصلی این سازمان در حوزه آذین بندی شهری عنوان کرد و گفت: اهتزاز بیش از ۱۰ هزار پرچم عمودی بزرگراهی با طرح های هواداری و پرچم ایران ، همچنین نصب ۱۵ ابر پرچم با طرح لباس تیم ملی فوتبال ایران را در جریان بزرگزاری این پویش شاهد خواهیم بود.

وی ساخت و نصب سازه های فوتبالی، زیباسازی محیطی و ویدیو مپینگ در میدان آزادی را از جمله برنامه های دیگر پویش «همه هوادار ایران» عنوان کرد که در طول برگزاری اجرا می شود.

مسابقات جام جهانی فوتبال قطر ۲۰۲۲ از ۲۹ آبان تا ۲۷ آذر ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است