آزمون فیلمسازی در سراسر کشور برگزار شد/ رشد ۵ برابری داوطلبان | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۴

آزمون فیلمسازی در سراسر کشور برگزار شد/ رشد ۵ برابری داوطلبان

آزمون شرکت در دوره 7 ماهه فیلمسازی انجمن سینمای جوانان ایران، روز گذشته 27 آبان 1401 با حضور 1490 داوطلب در دفاتر انجمن برگزار شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، آزمون دوره ۷ ماهه فیلمسازی انجمن سینمای جوانان ایران صبح روز گذشته جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱ در سراسر کشور برگزار شد و طبق آمار، ۱۴۹۰ داوطلب در آن شرکت کردند.

دفتر انجمن سینمای جوانان تهران که بیشترین آمار نام‌نویسی برای دوره ۷ ماهه فیلمسازی را داشته است، روز گذشته با حضور ۵۷۰ شرکت کننده در دبیرستان ماندگار البرز این آزمون را برگزار کرد که در مقایسه با دوره قبلی خود که در سال ۹۸ برگزار شده بود، با رشد ۵/۲ برابری داوطلبانی که در آزمون شرکت کردند، همراه شد.

همچنین ۹۲۰ داوطلب در دیگر دفاتر انجمن سینمای جوانان هم روز گذشته آزمون را برگزار کردند.

این آزمون در ۱۳ دفتر انجمن سینمای جوانان ایران هم که طبق اعلام محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی، به منظور کشف استعدادهای نوظهور ، تقویت عدالت فرهنگی و گسترش جریان فیلمسازی، مشمول طرح آموزش رایگان فیلمسازی انجمن سینمای جوانان ایران قرار گرفته‌اند، با یک هفته فرصت بیشتر برای ثبت‌نام تا پنجشنبه ۳ آذر تمدید شد و آزمون این دفاتر جمعه ۴ آذر ۱۴۰۱ برگزار خواهد.

استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، ایلام، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، سمنان، خوزستان، چهارمحال و بختیاری و لرستان، شامل این طرح آموزشی هستند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است