میشل پولنارف بعد از ۷ سال تور موسیقی برگزار می‌کند

به گزارش صبا به نقل از آرتی‌ال، اتفاقی که غیرقابل پیش بینی بود اما امروز واقعیت پیدا کرده است؛ میشل پولنارف پس از 7 سال به صحنه موسیقی برمی گردد. میشل پولنارف یکی از بزرگان موسیقی فرانسه قرار است یک تور کنسرت در سال 2023 برگزار کند. این خبر را میشل ساردو دوست و همکار این هنرمند نیز تایید کرد.

این تور کنسرت بین روزهای 24 می تا 8 جولای برگزار خواهد شد. پولنارف در روز 2 جولای در آکورآرنا پاریس نیز برنامه ای اجرا می کند.

تور کنسرت سال آینده موقعیتی است تا در آن پولنارف 78 ساله آسیب های ناشی از توقف زودهنگام تور کنسرت سال 2016 خود به دلیل مشکلات جسمانی را التیام ببخشد.

پولنارف روز جمعه 18 نوامبر در یک برنامه تلویزیونی برای معرفی آلبوم جدیدش که همان روز جمعه منتشر شد حضور پیدا کرد و از برگزاری تور جدید کنسرت خود بعد از سال ها صحبت کرد.

میشل پولنارف خواننده و ترانه نویس سرشناس فرانسوی است که از نیمه دهه 1960 تا اوایل دهه 1990 بسیار محبوب بود. از مهمترین کارهای وی در دنیای سینما می توان به موسیقی متن فیلم «فقط برای دیگران اتفاق می افتد» با بازی مارچلو ماسترویانی و کاترین دنو به کارگردانی نادین ترنتینیان اشاره کرد.

انتهای پیام/

 

بخشی از موسیقی متن فیلم «فقط برای دیگران اتفاق می افتد» (1971) اثر میشل پولنارف