اوپشی دوپشی کلاس اولی می‌شود | پایگاه خبری صبا
امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۴۰

اوپشی دوپشی کلاس اولی می‌شود

چاپ نخست کتاب «اوپشی دوپشی کلاس اولی می‌شود» نوشته زهرا زرگر با تصویرگری سیمین حیدری‌راد در انتشارات سروش چاپ شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط‌عمومی انتشارات سروش، کتاب «اوپشی دوپشی کلاس اولی می‌شود» نوشته زهرا زرگر با تصویرگری سیمین حیدری‌راد برای گروه سنی ج از سوی انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد.

زهرا زرگر متولد زمستان ۱۳۶۷ در تهران است. جرقه نوشتن داستان «اوپشی دوپشی کلاس اولی می‌شود» در ذهن نویسنده با رفتن پسرش به کلاس اول زده شده است. «خانه کوچک جوجی» دیگر کتاب زهرا زرگر است که در انتشارات سروش به چاپ رسیده است.

در بخشی از کتاب آمده است: «-سلام! این کتاب است؟ شما کتاب می‌خوانید؟

دخترهـا سرشـان را بـالا گرفتند: «سلام! تو کی هستی؟ چه موهای بامزه‌ای! کلاهت را از کجا خریده‌ای؟ وای شنلش چقـدر خوش‌رنگ است! نگاه کن چشم‌هایش رنگ عسل است!» اوپشی‌دوپشی گفت: «اسم من اوپشی‌دوپشــی است. من هم می‌خواهم کتاب بخوانم. برای همین از آن طرف کوه‌ها تا اینجا آمده‌ام.» دخترها با تعجب به همدیگر نگاه کردند: «تو تنهایی؟ بابا مامانت کجا هستند؟ چرا مدرسه پشت کوه نرفتی؟» اوپشی‌دوپشی گفت: «من با پدربزرگ زندگی می‌کنم. توی یک کلبه کهنه که درش سـوراخ است و نزدیکش هـم هیـچ مرتسه‌ای نیست! راستی مرتسه به چه دردی می‌خورد؟…»

چاپ نخست این کتاب در ۶۲ صفحۀ مصور رنگی، شمارگان ۵۰۰ نسخه و با قیمت ۴۰٫۰۰۰ تومان توسط انتشارات سروش در اختیار علاقه‌مندان این حوزه قرار گرفته است.

علاقه‌مندان برای تهیه این کتاب می‌توانند از طریق فروشگاه با شماره ۸۸۳۱۰۶۱۰ و فروشگاه اینترنتی با شمارۀ ۶۶۴۱۵۴۰۱ تماس حاصل کنند. همچنین از طریق پیام‌رسان واتس‌اپ انتشارات سروش به شماره ۰۹۹۲۱۶۰۵۱۱۹ و یا با مراجعه به سایت سروش www.soroushpub.com، برای تهیه کتاب اقدام کنند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است