ویژه‌برنامه «ورزش از نگاه دو» برای بازی‌های جام جهانی فوتبال

به گزارش صبا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، برنامه «ورزش از نگاه دو» به تهیه کنندگی سیدمحمدحسین میری هر شب بعد از اتمام آخرین بازی جام جهانی فوتبال قطر 2022 حدود ساعت 24 پخش می شود.

میری درباره این برنامه گفت: برنامه «ورزش از نگاه دو» از دید فرهنگی به جام جهانی فوتبال 2022 نگاهی تازه دارد و در این ویژه برنامه، علاوه بر پرداختن به بازی‌های ایران، با بررسی پرونده‌های مختلف، فوتبال از تمامی زوایای فنی، فرهنگی، اجتماعی و… کارشناسی می شود.

وی ادامه داد: در برنامه هر شب، یک موضوع مورد بررسی قرار می گیرد و مواردی همچون فرهنگ هواداری در ورزش فوتبال، زیرساخت های مدیریتی فوتبال، تاثیرات سیاست در فوتبال … را دربر می گیرد.

تهیه کننده این برنامه خاطرنشان کرد: «ورزش از نگاه دو» به آنالیز مسابقات فوتبال نمی پردازد بلکه ارتباط و پیوند فوتبال با سایر پدیده های اجتماعی و فرهنگی جوامع را مورد بررسی قرار می دهد.

میری تصریح کرد: در هر قسمت از برنامه از حضور کارشناسان ایرانی و خارجی استفاده می کنیم و کارشناسان خارجی از طریق اینترنتی همراه خواهند شد و نقطه نظرات خود را درباره موضوع برنامه و اتفاقات روز که در حواشی جام جهانی روی داده است، مطرح می کنند.

تهیه کننده «ورزش از نگاه دو» تشریح کرد: علیرضا مسعودی (علی مشهدی) به عنوان راوی رویدادهای فرهنگی عازم قطر خواهد شد و برای تهیه گزارش خود به میان هواداران ایرانی و خارجی فوتبال می رود، با مردم کشور میزبان صحبت می کند و از حال و هوای این روزهای قطر، گزارش تهیه می کند که بخشی از این گزارش ها به صورت تولیدی و برخی هم به صورت زنده پخش خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امیرحسین میرطالب ساخت دکور را برعهده داشته که وال محور (دیوار تصویری) است و سعی کردیم از طریق نشانه های تصویری و گرافیکی، محتوای موردنظر برنامه را مطرح کنیم. یک نرم افزاری هم طراحی شده است که عزیزان و فوتبال دوستان می توانند نتایج بازی ها را پیش بینی کنند.

میری در پایان بیان کرد: این برنامه به مدت 90 دقیقه بعد از آخرین بازی برگزار شده جام جهانی، هر شب به روی آنتن می رود.

«ورزش از نگاه دو» کاری است از گروه اجتماعی فرهنگی شبکه دو به تهیه‌کنندگی سیدمحمدحسین میری و اجرای حسن اسماعیل‌پور که هر شب ساعت 24 روانه آنتن می‌شود. بازپخش این برنامه روز بعد ساعت 12 و 17 خواهد بود.

انتهای پیام/