کتابی برای یادگیری بیان احساسات و قدرت گفتگو در دوستی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۵

کتابی برای یادگیری بیان احساسات و قدرت گفتگو در دوستی 

کتاب «بهترینِ بهترین دوستان» نوشته اِپریل استات با ترجمه معصومه نفیسی منتشر شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط‌عمومی انتشارات سیمای شرق، کتاب «بهترینِ بهترین دوستان» نوشته اِپریل استات با ترجمه معصومه نفیسی که درباره دوستی، احساسات و قدرت شفابخشی کلمات و گفتگو است، توسط کتاب‌های زرافه برای کودکان منتشر شد.

در توضیح این کتاب آمده است: «این کتاب به همراه تصاویر نشان می‌دهد، چگونه می‌توان با هم تعارض داشت ولی با به اشتراک گذاشتن احساسات و گوش دادن به یکدیگر آن را حل کرد و همچنین می‌توان دوستان جدیدی پیدا کرد اما قدیمی‌ها را هم حفظ کرد. بنابراین، اگر فرزندتان با یکی از دوستانش مشکلی دارد، خواندن این کتاب می‌تواند نگاه آنها را تغییر دهد.

کتاب «بهترینِ بهترین دوستان» می‌تواند به بچه‌ها کمک کند تا بر روی احساس آسیب‌دیدگی، خوب نبودن، کافی نبودن و… کار کنند، چیزی که بسیاری از بچه‌ها در اوایل کودکی و شروع برقراری روابط اجتماعی با آن مواجه می‌شوند. یک نکته اصلی این کتاب حضور و نقش تاثیرگذار پدر پاپی(یکی از شخصیت‌های داستان) است که به بچه‌ها کمک می‌کند تا از طریق توجه و بیان احساساتشان بتوانند به نتیجه درستی برسند. درواقع کتاب به والدین و اولیای تربیتی هم می‌آموزد که به کودکان فضایی برای گریه کردن بدهند و سپس به آنها کمک کنند تا در مورد احساساتش کاملا شفاف صحبت کنند و آنها را بروز دهند تا با آگاهی از آنچه درحال وقوع است بهترین تصمیم را بگیرند.»

در خلاصه داستان «بهترینِ بهترین دوستان» آمده است: «پاپی، یک دوست خیلی معرکه است. او و بهترین دوستش، کلمنتین، هر روز با هم کاردستی می‏سازند، ماجراجویی می‏کنند و نشانه ‏کتاب برای فروش درست می‏کنند. یک روز، وقتی کلمنتین به‏جای پاپی با دوست دیگری به‏نام جورجیا بازی می‏کند، پاپی نگران می‏شود؛ نگران از این‏که بهترین دوستش را از دست بدهد. در پایان داستان پاپی و کلمنتین یاد می‏گیرند از بیان احساسات عمیقشان نترسند. آنها زمانی که رابطه‏ی دوستی‏شان ترمیم می‌شود، شاید رابطه‏ی پویا و پرانرژی دوستی دونفره‏شان بتواند به رابطه‏ی دوستی سه‏نفره از بهترینِ بهترین دوستان تبدیل شود.»

این کتاب تصویری برای گروه سنی «ب» در قطع خشتی بزرگ، توسط کتاب‌های زرافه (دپارتمان کودک و نوجوان انتشارات سیمای‌ شرق) منتشر شده است.

این انتشارات برای سهولت در دسترسی به آثار این نشر امکان دانلود کتاب‌های خود را به صورت الکترونیکی از طریق پلتفرم‌های کتابخوان فراهم کرده است. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه کتاب‌‌های زرافه با پخش مدادآبی به شماره ۰۲۱۸۸۳۵۶۴۳۶ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است