پیمان یوسفی با «جام و مردم» به شبکه یک می‌آید/ نگاه فراورزشی به فوتبال | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۹

پیمان یوسفی با «جام و مردم» به شبکه یک می‌آید/ نگاه فراورزشی به فوتبال

«جام و مردم» در ایام جام جهانی هر شب به صورت زنده از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

«جام و مردم» نگاه فراورزشی به فوتبال داردبه گزارش صبا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، «جام و مردم» برنامه ترکیبی است که در ایام جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ هر شب به صورت زنده از شبکه یک سیما روی آنتن می رود.

این برنامه با اجرای پیمان یوسفی، علی مغانی و مهدی شریفی هر شب به مدت ۶۰ دقیقه برای فوتبال دوستان پخش می شود و نخستین قسمت آن از شب گذشته ۲۹ آبان روی آنتن رفت.

پیمان یوسفی تهیه کننده و مجری برنامه «جام و مردم» گفت: این برنامه در مباحث فنی و تخصصی فوتبال وارد نمی شود و به دنبال آنالیز مسابقات ورزشی نیست. ما به دنبال این بودیم که خارج از مستطیل سبز، نقش فوتبال را در موضوعات مهمی همچون مسائل اجتماعی، فرهنگ، اقتصاد و … بپردازیم و سراغ لایه های دیگر فوتبال برویم.

یوسفی ادامه داد: در «جام و مردم» ما نگاه فراورزشی به فوتبال داریم و چون فوتبال برای بیشتر افراد مهم است، ما این مساله و ابعاد مختلف آن را در برنامه بررسی می کنیم.

تهیه کننده و مجری برنامه خاطرنشان کرد: از آنجایی که جام جهانی در روزهای ابتدایی که بازی های مقدماتی در حال برگزاری بوده، بسیار فشرده است، در زمانی که بین بازی ها فاصله کوتاهی وجود دارد و مسابقه ای برگزار نمی شود با دعوت از صاحب‌نظران علوم انسانی و پژوهشگران علوم ورزشی درباره موضوعات کلان صحبت می کنیم.

یوسفی تصریح کرد: در «جام و مردم» بخشی به نام «سی لحظه» وجود دارد که لحظات خاطره انگیز ادوار گذشته جام جهانی که از نقطه عطفی برخوردار بوده و یا اتفاق خاصی رخ داده است، به تصویر در می آوردیم.

علی مغانی علاوه بر کار اجرا، سرپرستی تیم نویسندگی را هم بر عهده دارد. مدیر تولید پرهام بیجان بیک، سرپرست تدوین مهدی موذنیان و مدیر هماهنگی سینا قدرتی است.

«جام و مردم» هر شب سی دقیقه بامداد به مدت ۶۰ دقیقه از شبکه یک سیما پخش می شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است