معرفی گروه ارزیابی و انتخاب بخش مسابقه نمایش‌های خیابانی و محیطی جشنواره تئاتر سودای عشق | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۰

معرفی گروه ارزیابی و انتخاب بخش مسابقه نمایش‌های خیابانی و محیطی جشنواره تئاتر سودای عشق

با حکم سعید نجفیان دبیر جشنواره، گروه ارزیابی و انتخاب بخش مسابقه نمایش‌های خیابانی و محیطی جشنواره تئاتر سودای عشق معرفی شدند.

سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر سودای عشق

به گزارش صبا به نقل از امور ارتباطات رسانه‌ای و روابط عمومی سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر سودای عشق، سعید نجفیان دبیر سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بسیج (سودای عشق) در احکام جداگانه ای اعضای گروه ارزیابی و انتخاب آثار معرفی شده استانی در بخش نمایش های خیابانی و محیطی به دبیرخانه جشنواره را منصوب کرد.

سامان خلیلیان کارگردان و تهیه کننده تئاتر و مدیر فرهنگی، داریوش نصیری نویسنده، بازیگر و کارگردان تئاتر و مدرس دانشگاه، علیرضا مصلح تهرانی کارگردان و مدرس تئاتر و مدیر فرهنگی، حجت علیخانی کارگردان تئاتر، مدرس و فعال فرهنگی و حسین احمدخانی نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر، ۶۴ اثر معرفی شده در بخش مسابقه نمایش های خیابانی و محیطی به دبیرخانه را مورد ارزیابی قرار داده و مطابق فراخوان جشنواره، ۱۲ تا ۱۵ اثر را به بخش نهایی مسابقه نمایش های خیابانی سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر سودای عشق معرفی می کنند.

نشست های فشرده گروه ارزیابی و انتخاب آثار بخش خیابانی و محیطی در روزهای گذشته به صورت مستمر برگزار شده و اسامی آثار منتخب برای حضور در بخش نهایی جشنواره سیزدهم بلافاصله پس از پایان ارزیابی گروه یاد شده اعلام می شود.

بر پایه اعلام دبیرخانه مرکزی جشنواره سودای عشق، ۶۹۱ گروه نمایشی از سراسر کشور برای حضور در مرحله استانی که در ۳۱ استان و از ۱۸ مهرماه امسال برگزار شد، اعلام آمادگی کردند که از این میان سهم نمایش های متقاضی برای حضور در بخش رقابتی خیابانی ۳۰۰ اثر بود.

مرحله نهایی سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر سودای عشق با دبیری سعید نجفیان هفته آخر آذرماه امسال برگزار می شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است