تارانتینو: بازیگرانِ مارول ستاره نیستند/ از فیلم‌های مارول متنفر نیستم | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۱۰

تارانتینو: بازیگرانِ مارول ستاره نیستند/ از فیلم‌های مارول متنفر نیستم

کوئنتین تارانتینو معتقد است که سینما به واسطه مارولی‌زاسیون هالیوود فاقد ستاره شده است.

به گزارش صبا به نقل از ورایتی، جنیفر آنیستون اوایل ماه جاری میلادی وقتی گفت دیگر ستاره زیادی در سینما وجود ندارند به سرخط خبرهای سینمایی راه پیدا کرد، حالا کوئنتین تارانتینو کارگردان و فیلمنامه نویس برنده اسکار نیز در یک بیانیه با این گفته آنیستون اعلام موافقت کرده است.

تارانتینو در این بیانیه فقدان سینما از ستاره ها را به مارولی‌زاسیون هالیوود نسبت داد.

خالق «پالپ فیکشن» نوشت: بخشی از مارولی‌زاسیون هالیوود این است که شما بازیگرانی دارید که به واسطه ایفای نقش کاراکترهای مارول مشهور می شوند. با این حال آنها ستاره نیستند، این طور نیست؟ کاپیتان آمریکا یا ثور، ستاره هستند. من اولین کسی نیستم که این حرف را می‌زنم. فکر می کنم این حرف هزاران بار گفته شده است. اما بهتر است که شما بدانید این کاراکترهای این مجموعه های سینمایی هستند که ستاره فیلم هستند.

کارگردان «بیل را بکش» براین باور است که کاپیتان آمریکا ستاره است و نه کریس اوانز. تارانتینو البته تصریح کرد که از فیلم های مارول متنفر نیست بلکه آنها را دوست ندارد آن هم برای اینکه تنها فیلم هایی هستند که این روزها هالیوود علاقه مند به تولیدشان است.

کارگردان «هشت نفرت انگیز» حتی اعتراف کرد که وقتی بچه بوده دیوانه‌وار کتاب های کمیک‌ مارول را جمع‌آوری می کرده است با این حال او معتقد است اگر اکنون در دهه بیست سالگی زندگی اش بود شاید از اکران این همه فیلم مارول خوشحال می شد ولی الان نزدیک به ۶۰ سال دارد و دیگر در مورد این فیلم ها هیجانی ندارد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است