آرش رصافی مشاور عالی انجمن سینمای جوانان ایران شد | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۱۴
با حکم مهدی آذرپندار؛

آرش رصافی مشاور عالی انجمن سینمای جوانان ایران شد

با حکم مهدی آذرپندار مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران، آرش رصافی به سمت مشاور عالی انجمن سینمای جوانان ایران منصوب شد.

آرش رصافی

به‌گزارش صبا به نقل از روابط‌عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، آرش رصافی که پیش از این معاونت تولید و پشتیبانی فنی انجمن سینمای جوانان ایران را عهده‌دار بود، با حکم مهدی آذرپندار به سمت مشاور عالی انجمن سینمای جوانان ایران منصوب شد.

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران در این حکم از زحمت های چندین ساله آرش رصافی در معاونت تولید و پشتیبانی فنی انجمن تشکر کرده و به دلیل استفاده هر چه بیشتر از تجریه ها و اندوخته وی در مقام مشاور عالی انجمن سینمای ایران، ماموریت‌هایی از جمله «سیاستگذاری‌های سالانه تولید فیلم کوتاه»، «تعاملات و پیگیری‌های صنفی با اهالی فیلم کوتاه»، «کمک به برنامه‌ریزی؛ طراحی و سیاستگذاری جشنواره‌ها» و «ایده‌پردازی در طراحی دوره‌های آموزشی تولیدمحور» را از رصافی خواسته است.

آرش رصافی که فارغ‌التحصیل کارشناسی کارگردانی و کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی و همچنین دانش‌آموخته فیلمسازی انجمن سینمای جوانان ایران است و کارگردانی چندین فیلم کوتاه را در کارنامه دارد، سابقه مدیریت در سطوح مختلف انجمن سینمای جوانان ایران را داشته و در سال‌های اخیر در معاونت تولید انجمن نقش مهمی در تولید و رونق فیلم کوتاه داشته است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است