آندریا بوچلی امروز در امارات می‌خواند/ ۳۹۵ درهم برای شنیدن جادوی بوچلی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۱:۲۵

آندریا بوچلی امروز در امارات می‌خواند/ ۳۹۵ درهم برای شنیدن جادوی بوچلی

آندریا بوچلی خواننده نامدار تنور ایتالیایی روز پنجشنبه در کشور امارات اجرا خواهد داشت.

به گزارش صبا به نقل از نشنال، ماه نوامبر تاکنون برای عاشقان موسیقی کلاسیک در امارات ماه خوبی بوده است. علاوه بر کنسرت های ارکستر سلطنتی معروف هلندی کنسرتگبوو و ارکستر سمفونیک لبنان در امارات، اپرای شهر دبی نیز میزبان اپرای درسدن با حضور پلاسیدو دومینگو خواننده تنور اسپانیایی بود.

با این حال یکی از هنرمندانی که به افزایش محبوبیت این سبک موسیقی در امارات کمک کرده است، آندریا بوچلی است.

این خواننده تنور ایتالیایی که روز پنجشنبه ۲۴ نوامبر در پارک اتحاد ابوظبی اجرا خواهد داشت، یکی از اولین کسانی بود که پتانسیل موسیقی کلاسیک را در پایتخت امارات به نمایش گذاشت، زمانی در سال ۲۰۰۹، نزدیک به ۱۱ هزار نفر در اولین کنسرت بوچلی در امارات پالاس شرکت کرده بودند. حضور گسترده طرفداران باعث شد این نوع موسیقی خیلی زود مورد توجه قرار بگیرد و هنرمندانی چون خوزه کارراس، سارا برایتمن و ایل دیوو همگی برای اجرا در امارات در سال های بعد اعلام آمادگی کنند.

بوچلی پویایی فرهنگی این منطقه خاورمیانه را به دلیل اجازه دادن به ژانرهای نسبتا خاص مانند اپرا ستایش می کند. او در این باره در مصاحبه تازه خود گفت: من معتقدم که کیفیت و کمیت جشنواره‌های موسیقی، نمایش‌های فردی و هنرمندانی که درگیر این جشنواره ها هستند، همگی گواهی بر تلاش سخت این منطقه برای تثبیت خود به عنوان محلی برای موسیقی کلاسیک است.

درهای پارک اتحاد روز پنجشنبه ساعت ۷ و ۳۰ بعد از ظهر به وقت محلی به روی تماشاگران باز می شود و بلیت این اجرا نیز ۳۹۵ درهم امارات (معادل نزدیک به ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان) است.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است