شکست انیمیشن جدید دیزنی در گیشه/ «پلنگ سیاه ۲» همچنان در صدر است | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۳:۴۳

شکست انیمیشن جدید دیزنی در گیشه/ «پلنگ سیاه ۲» همچنان در صدر است

انیمیشن جدید دیزنی با عنوان «دنیای عجیب» کار خود را در گیشه ناامیدکننده آغاز کرد.

به گزارش صبا به نقل از ورایتی، فیلم «پلنگ سیاه: واکاندا تا ابد» حکمرانی اش را همچنان بر گیشه تعطیلات شکرگزاری آمریکا ادامه می دهد. این اثر ابرقهرمانی در ادامه فروش خود ۱۰ میلیون دلار دیگر در روز چهارشنبه ۲۳ نوامبر به دست آورد.

پیش بینی می شود فیلم «پلنگ سیاه ۲» به تهیه کنندگی و پخش کنندگی کمپانی های مارول و دیزنی در بازه زمانی پنج روزه ۶۳ میلیون دلار دیگر فروش کند و به راحتی در صدر جدول گیشه قرار گیرد.

یکی دیگر از آثار دیزنی به نام «دنیای عجیب» البته فروش ناامیدکننده ۴٫۲ میلیون دلار در روز چهارشنبه به دست آورد و به نظر می رسد به فروش زیر ۲۴ میلیون دلار در بازه ۵ روزه آینده دست پیدا کند.

فروش ناامیدکننده «دنیای عجیب» یک نتیجه وحشتناک برای این انیمیشن ماجراجویی با بودجه ۱۸۰ میلیون دلاری است. برای مقایسه، انیمیشن «افسون» یکی دیگر از انیمیشن‌های اخیر دیزنی، در تعطیلات روز شکرگزاری در سال ۲۰۲۱، ۴۰ میلیون و سیصد هزار دلار فروش کرد.

در میان دیگر آثار تازه وارد، درام «جانفشانی» یک اثر الهام بخش درباره دو خلبان جنگنده نخبه نیروی دریایی ایالات متحده است که ۱٫۸ میلیون دلار فروخت، این فیلم به دنبال فروش ۵ روزه ۱۰٫۲ میلیون دلاری است.

فیلم «استخوان ها و همه» نیز یکی دیگر از آثاری است که فروشش در حال افزایش است این فیلم تقریبا ۹۰۰ هزار دلار در روز چهارشنبه این هفته در گیشه به دست آورد. «استخوان ها و همه» با بازی تیموتی شالامی داستان آدم‌خوارهای جوان عاشق پیشه است که پیش بینی می شود بتواند به‌سرعت ۴٫۳ میلیون دلار در مدت پنج روز به دست ‌آورد. این فیلم آخر هفته گذشته به صورت محدود در سینماهای آمریکا روی پرده رفته بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است