ابوالفضل پورعرب روایتگر غم و شادی هموطنانش بوده است/ حمایت صندوق اعتباری هنر | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۱
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر:

ابوالفضل پورعرب روایتگر غم و شادی هموطنانش بوده است/ حمایت صندوق اعتباری هنر

مديرعامل صندوق اعتباری هنر عصر جمعه ۴ آذر با حضور در بيمارستان نيکان از ابوالفضل پورعرب، بازيگر سينما و تلويزيون عيادت کرد.

عیادت مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از ابوالفضل پورعرب

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومی، سید مجید پوراحمدی به همراه نیکنام حسینی پور مشاور صندوق اعتباری هنر، عصر جمعه ۴ آذر به دیدار ابوالفضل پورعرب رفتند و پیگیر روند درمانی این هنرمند شدند.

مدیرعامل صندوق اعتباری در این دیدار ضمن ابلاغ سلام وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، برای این بازیگر آرزوی سلامتی کرد و گفت: مردم ایران همواره قدردان کسانی هستند که در راه اعتلای فرهنگ و هنر این سرزمین گام برمی دارند. ابوالفضل پورعرب چهره ای است که سال ها در قاب تصویر روایتگر غم و شادی هموطنانش است و جایگاه ویژه ای در میان مردم ایران دارد.

مشاور وزیر فرهنگ در ادامه افزود: صندوق در راستای وظایف ذاتی خود همواره پیگیر وضعیت زندگی و سلامت اعضای خود خصوصا سلامت پیشکسوتان این عرصه است و این موضوعی است که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به آن توجه ویژه ای دارند.

سید مجید پوراحمدی با آرزوی سلامتی برای ابوالفضل پورعرب گفت: تکریم و حمایت مادی و معنوی از پیشکسوتان حوزه فرهنگ و هنر، از مهم ترین وظایف صندوق اعتباری هنر است. صندوق اعتباری تا بهبود کامل آقای پورعرب در کنار این بازیگر نامدار خواهد بود. امیدواریم به زودی شاهد حضور دوباره و نقش آفرینی های این هنرمند عزیز باشیم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است