پخش رویدادهای فوتبالی از «جام در جام»/ گزارشگران خودشان کارشناس‌ هستند | پایگاه خبری صبا
امروز ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۶
تهیه‌کننده برنامه با صبا مطرح کرد؛

پخش رویدادهای فوتبالی از «جام در جام»/ گزارشگران خودشان کارشناس‌ هستند

آرمین عابدینی تهیه کننده ویژه برنامه جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ در شبکه جام جم از شکل گیری و ویژگی های کارش گفت.

آرمین عابدینی تهیه کننده ویژه برنامه «جام در جام» که در این روزها از شبکه جام جم پخش می شود، در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، درباره این ویژه برنامه و آیتم هایش توضیح داد و گفت: روند آغاز تا پایان برنامه «جام در جام» شامل تحلیل بازی ایران و تیم حریف، تحلیل بازیکنان تیم ملی ایران و تیم های حاضر در جام جهانی به همراه بررسی مربیان هر کشور است. همچنین آیتمی داریم که در آن درباره بازی قبلی ایران و بازی گذشته حریفش توضیحات لازم داده می شود. برنامه ریزی مان فعلا به این صورت است و تا زمانی که به امید خدا تیم ایران صعود کند به همین روال ادامه دهیم اما اگر حذف تیم ملی حذف شود به مسابقات و تیم های دیگری می پردازیم.

وی ادامه داد: همچنین بخش معرفی مهمان و گفتگو با آن، بررسی تاریخچه حضور تیم ملی فوتبال ایران در ادوار مختلف جام جهانی، معرفی گلزنان ایرانی از پیدایش جام جهانی و پخش رویدادهای مهم مسابقات روز از دیگر آیتم های این ویژه برنامه است.

این تهیه کننده گفت: رصد فضای مجازی، خلاصه بازی‌ها گزارش‌های میدانی و گفتگو های مردمی از ایرانیان و فارسی زبانان و همینطور آیتم های ویژه از قطر بخش‌هایی ست که دربرنامه «جام در جام» تدارک دیده شده است.

عابدینی با بیان اینکه در «جام در جام» سیستم جدیدی را به کار گرفته است، اظهار کرد: شبکه ها برای به کارگیری سیستم AR یا واقعیت مجازی در برنامه هایشان هزینه های میلیاردی می کنند اما من با هزینه خیلی پایین در حد یک اپراتور آن را به این برنامه آورده ام.

تهیه کننده برنامه «مثبت ورزش» درباره مهمانان ویژه برنامه «جام در جام» تصریح کرد: در هر قسمت از این ویژه برنامه از یک مهمان دعوت می کنیم که در این میزبانی، توجه خاصی به گزارشگران و مربیان فوتبالی کرده ایم. گزارشگران آنقدر مسابقه ها را پوشش داده اند که دیگر خودشان یک پا کارشناس اند و در این زمینه قدرند و می توان از آن ها بهره برد.

 وی در پایان برخی از مهمانان این برنامه را معرفی کرد: در دو قسمت اول میزبان گزارشگران فوتبال محمد سیانکی و رضا محمدعلی بوده ایم و در قسمت سوم نیز امیر میرزاییان مربی فوتبال مهمان بودند و قرار است در برنامه های آتی حسن خان محمدی و دیگر دوستان به برنامه بیایند.

برنامه «جام در جام» ویژه برنامه شبکه جهانی جام جم برای جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر، با اجرای محمدرضا علیپور از ۳۰ آبان ۱۴۰۱ روی آنتن رفته است.

این برنامه قصد دارد با ساخت آیتم‌های متفاوت و دعوت از پیشکسوتان فوتبالی و گفتگو درباره مسابقات جام جهانی فوتبال این رویداد را پوشش دهد.

«جام در جام» به تهیه کنندگی آرمین عابدینی ساعت ۲۱:۴۵ به وقت تهران از کانال اروپا و آمریکای شبکه جهانی جام جم در ۱۵ قسمت ۴۰ دقیقه ای پخش می‌شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است