فصل جدید «کام شیرین» باشگاه مخاطبان دارد/ دلیل تغییر مجری | پایگاه خبری صبا
امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۰۰
مرتضی یعقوبی در گفتگو با صبا:

فصل جدید «کام شیرین» باشگاه مخاطبان دارد/ دلیل تغییر مجری

تهیه کننده «کام شیرین» درباره فصل جدید این برنامه تلویزیونی که از شبکه دو سیما پخش می شود، توضیح داد.

مرتضی یعقوبی تهیه کننده «کام شیرین» درباره فصل هشتم این برنامه تلویزیونی که با موضوع روابط بین فردی زوجین از شبکه دو سیما پخش می شود، در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا عنوان کرد: فصل جدید «کام شیرین» شنبه ها و دوشنبه ها با حضور مهمانان و علاقمندان به شرکت در این برنامه به قاب تلویزیون می رویم.

وی ادامه داد: با «مثبت کام شیرین» یکشنبه ها و سه شنبه ها، پای گفتگویی های مجریان و کارشناسان که به بحث روز قبل می پردازند، می نشینیم، همچنین به پیامک مخاطبان پاسخ می دهیم و با افرادی که درخواست تماس تلفنی با برنامه و کارشناسان را دارند، صحبت می کنیم و کارشناسان نیز به آن ها مهارت و راهکار می دهند.

یعقوبی درباره آیتم های جدید این فصل گفت: این فصل بخش های جدیدی دارد که از آن ها می توان به آیتم «یه حبه قند» اشاره کرد که در آن سراغ پدربزرگ و مادربزرگ‌هایی می رویم که دورشان را نوه و نتیجه گرفته است و زندگی مشترک‌ خوبی داشته اند. از آن ها تجربه ها و راهکارهایشان را می پرسیم تا بدانیم چگونه این همه سال کنار هم مانده اند و این تجربیات را چگونه به فرزندان و نوه ها منتقل می کنند. همچنین بخش دیگری داریم با عنوان «پاکت نامه» که در آن یک نامه عاشقانه زوجین برای یکدیگر خوانده می‌شود. این آیتم برای زوج های جوان طراحی شده است و سعی داریم ذیل آن مهارت گفتگو و تشکر کردن از همدیگر را جا بیندازیم.

این تهیه کننده افزود: «کافه هفت‌ ساله‌ها» نیز بخشی است که در آن با زوج‌هایی که عمر زندگی مشترکشان از هفت سال گذشته است در فضایی کافه گونه، گفتگو می‌کنیم. همچنین آیتم نمایشی در این فصل هم از قبل ثابت مانده است و مخاطبان پس از تماشای نمایش درباره موضوع قصه با هم گفتگو می کنند و تجربه های زیسته خود را بایکدیگر به اشتراک می گذارند.

وی درباره همکاری با مجریان جدید در فصل هشتم این برنامه اظهار کرد: متاسفانه نتوانستیم با ثریا بناکار مجری فصل های پیشین «کام شیرین» به دلایلی ادامه دهیم، می توان گفت به دلیل اینکه ایشان ساکن شیراز هستند و تهیه کنندگی برنامه ای را در آن جا برعهده دارند و طبیعتا کاملا وقتشان گرفته می شد و ضمن اینکه بچه مدرسه ای دارد و باید به بچه هایش هم برسد، برای همین تصمیم گرفته شد زهرا شوقی و امیر رضایی به صورت زوج، مسئولیت اجرای این فصل را برعهده داشته باشند.

 یعقوبی درباره مدت زمان پخش فصل جدید «کام شیرین» عنوان کرد: این سری در ۵۲ قسمت ۴۰ دقیقه ای، پخش می شود.

به گفته وی، خواننده تیتراژ نیز مصطفی راغب است.

«کام شیرین»وی در پایان تصریح کرد: در این فصل باشگاه مخاطبان داریم. در واقع علاقمندان به «کام شیرین» می توانند وارد سایت تلوبیون یا سازمان صداوسیما شوند و قسمت های پخش شده و پادکست قسمت های مختلف که تهیه شده است، دریافت کنند.

فصل هشتم «کام شیرین» با اجرای زهرا شوقی و امیر رضایی از ۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن شد.

فصل جدید این برنامه شنبه و دوشنبه با حضور کارشناس برنامه رضا نظری و مهمانان حاضر در استودیو به بررسی موضوعات پیرامون روابط زوجین و آموزش مهارت‌های توسعه فردی و زندگی زناشویی می‌پردازد و یکشنبه و سه‌شنبه نیز با نام «مثبت کام شیرین» ضمن تکمیل بحث روز پیش به پیامک‌های مردمی پاسخ داده و با یکی از مخاطب‌ها به صورت تلفنی به گفتگو می‌پردازد.

سیدعلیرضا مرتضوی یکی دیگر از کارشناسان این برنامه است که اجرای بخشی به نام «کافه هفت ساله ها» را برعهده دارد.

برنامه «کام شیرین» کاری از گروه خانواده و به تهیه‌کنندگی مرتضی یعقوبی است که از شنبه تا سه‌شنبه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود و بازپخش این برنامه روز بعد حوالی ساعت ۱۳:۱۵ خواهد بود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است