معرفی پدیده‌های ورزشی ۱۸ تا ۲۵ سال در «گل کوچیک»/ کارشناس ورزشی دختر کم داریم | پایگاه خبری صبا
امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۴
تهیه‌کننده برنامه به صبا گفت؛

معرفی پدیده‌های ورزشی ۱۸ تا ۲۵ سال در «گل کوچیک»/ کارشناس ورزشی دختر کم داریم

مژده طهرانی تهیه کننده «گل کوچیک» درباره این برنامه که این روزها از رادیو جوان پخش می شود، توضیح داد.

مژده طهرانی تهیه کننده برنامه های رادیویی در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، درباره برنامه «گل کوچیک» که این روزها از شبکه رادیویی جوان پخش می شود، گفت: کارشناس مجریان «گل کوچیک» با اینکه که خودشان نوجوان و جوان هستند شور شوق بسیار و اطلاعات خوب درباره رشته های ورزشی دارند. آن ها برای برنامه تلاش می کنند و تلاش آنها نیز مرا ذوق زده می کند.

وی ادامه داد: یکی از کارشناس مجریان «گل کوچیک» امیررضا همایون ۱۹ ساله و دیگری امیرحسین علی نیافرد است که ۲۰ سال دارد. این دو سال هاست که در روزنامه های مختلف کار می کنند و اکنون در ایران ورزشی و جام جم مشغول هستند، آن ها بسیار با استعداد و با اطلاعاتند. این دوران را همینطور پیش روند و ایرادهای آنها از بین برود و به زودی به کارشناسان بزرگی تبدیل شوند

این تهیه کننده درباره موضوعات این برنامه عنوان کرد: همانطور که می دانید اکنون در برهه زمانی جام جهانی فوتبال هستیم و بیشتر هم درباره این رشته صحبت می کنیم، پس از پایان این رویداد قطعا با ورزشکاران جوان در رشته های مختلف، نوجوانان باشگاهی و ملی صحبت می کنیم و از تمرین هایشان گزارش می گیریم و از آن ها دعوت می کنیم تا مهمان ما باشند. پیش از این هم در «گل کوچیک» با ملی پوش وزنه برداری، کاپیتان کبدی بانوان و یکی ازاعضای تیم نوجوانان پینگ پنگ به گفتگو پرداخته ایم. 

وی درباره آیتم های برنامه تصریح کرد: «گل کوچیک» در بخشی پدیده های زیر ۲۱ سال کشورهای مختلف را به مخاطبان معرفی می کند، همچنین درباره اتفاقات ورزشی هفته گذشته و آینده صحبت می کنیم و آیتم معرفی کتاب نیز داریم.

طهرانی درباره دعوت از نوجوانان و جوانان رشته های مختلف گفت: بابک شکری مسئول هماهنگی ما روابط گسترده ای دارد و خودش با بسیاری از نوجوانان ورزشکار آشنا است و با فدراسیون نیز در ارتباط است، همچنین با مربی های تیم های نوجوانان برای معرفی استعدادهای جدید صحبت می کند تا این سوژه ها را به ما معرفی کند.

وی درباره مجری کنترل گر «گل کوچیک» اظهار کرد: بیشتر از اینکه این یک برنامه باشد یک دورهمی است و سهم هر شخص در یرنامه یک اندازه است اما به هر حال برای مدیریت بخش ها و ارتباط دادن قسمت های مختلف برنامه با یکدیگر، یک نفر را به عنوان مجری انتخاب کردیم اما هدف این است که برنامه مجری محور نباشد. او ایمان سلطانپور است که قبلا در برنامه «جوان ایرانی سلام» رادیو جوان در کنار مجری اصلی بخش سفرهای ورزشی را اجرا می کرد و اکنون مجری اصلی این برنامه است.

طهرانی در پایان اظهار کرد: پیدا کردن کارشناسان ورزشی نوجوان بسی سخت است، مخصوصا اینکه بسیاری از دختران ورزشکار هنوز به سطحی نرسیده اند که بتوانند کارشناس باشند و در این زمینه کمی پسران جلوتر هستند اما خداراشکر بهترین های این حوزه را پیدا کردیم و به تلاش خود ادامه می دهیم.

«گل کوچیک» ویژه برنامه ای است از شبکه رادیویی جوان برای علاقه مندان به جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲٫ این برنامه ورزشی بخش های متنوعی دارد و مهمانان این برنامه زنده رادیویی علاقمندانی هستند که بین ۱۸ تا ۲۵ سال سن دارند.

این برنامه پنجشنبه و جمعه­ هر هفته به تهیه کنندگی مژده طهرانی از ساعت ۱۲ بر امواج شبکه رادیویی جوان پخش می شود.­

انتهای‌پ یام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است


جدول فروش فیلم ها

عنوان
فروش (تومان)
  • تمساح خونی
    115/285/101/000
  • بی‌بدن
    28/001/036/000
  • سال گربه
    21/913/998/000
  • آپاراتچی
    4/337/816/000
  • ایلیاجستجوی قهرمان
    3/385/558/500
  • پرویز خان
    3/300/677/000
  • نوروز
    3/136/309/000
  • آسمان غرب
    3/035/327/000
  • مست عشق
    پیش‌فروش1/985/780/000