رقابت «انگشتر» در جشنواره فیلیپینی | پایگاه خبری صبا
امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۰۷

رقابت «انگشتر» در جشنواره فیلیپینی

فیلم کوتاه «انگشتر» به تهیه‌کنندگی و کارگردانی رهام رسولی به جشنواره میندانائو فیلیپین راه یافت.

به گزارش صبا به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم کوتاه «انگشتر» به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی رهام رسولی در ادامه حضور بین‌المللی خود به بخش رقابتی و بازار بیستمین دوره جشنواره میندانائو فیلیپین Mindanao Film Festival راه یافت.

جشنواره میندانائو در سال ٢٠٠٣ با هدف حمایت از فیلم‌سازان میندانائو و فیلمسازان مستقل جهان با امکان نمایش روایت‌ها، فیلم‌های آنان و ارایه این آثار به مخاطبانی جدید تاسیس شده است. این جشنواره قدیمی‌ترین جشنواره منطقه‌ای و مستقل در کشور فیلیپین است. این جشنواره توسط بنیاد توسعه فیلم و تلویزیون میندانائو، اداره می‌شود و برگزاری آن امسال با حمایت شورای توسعه فیلم فیلیپین، کمیسیون ملی فرهنگ و هنر و مرکز مداخله اوتیسم داوائو امکان‌پذیر شده است.

بیستمین دوره جشنواره میندانائو فیلیپین از ۴ تا ۱۱ دسامبر ۲۰۲۲ (۸ تا ۱۵ آذرماه ۱۴۰۱) در دو بخش رقابتی داخلی و خارجی در جزیره میندانائو، شهر تاگوم برگزار خواهد شد.

فیلم کوتاه «انگشتر» که به اثرات مخرب جنگ و بازماندگان آن می‌پردازد پیش‌ازاین جشنواره، موفق شده بود نشان ویژه شایستگی Award of Merit  را در بخش بهترین فیلم کوتاه بیستمین دوره جوایز جهانی Accolade  و عنوان بهترین فیلم حقوق بشر را از جشنواره پینک سیتی هندوستان Pink City را دریافت کند.

در خلاصه داستان این فیلم کوتاه آمده است: زندگی پیرمردی تنها، تحت‌تأثیر انگشتر گمشده‌اش قرار می‌گیرد.

دیگر عوامل فیلم کوتاه «انگشتر» عبارتند از مدیر فیلمبرداری: یوسف صفایی، تدوین: هادی شیبانی، طراحی و ترکیب صدا: سلمان ابوذر، بازیگران: محمد جهانپا، سپیده مذهب، طراح صحنه و لباس: محبوبه سلطانی، مدیر صدابرداری: احمد محمدی، مدیر تولید: رهام رسولی، طراح چهره‌پردازی: آناهیتا موسوی، اصلاح رنگ: مهران دوستی، دستیار کارگردان: امیرحسین امینی‌یزدی، سجاد نیکو، برنامه‌ریز: ریحانه مرتضایی‌نیا، منشی صحنه: ملیحه کوروش‌زاده، مدیر تدارکات: حسین عربی و مشاور رسانه‌ای: علی کشاورز.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است