برنامه نشست‌ها و کارگاه‌های جشنواره فیلم رشد | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۱

برنامه نشست‌ها و کارگاه‌های جشنواره فیلم رشد

همزمان با اکران فیلم‌های پنجاه و دومین دوره جشنواره فیلم رشد، برنامه نشست‌ها و کارگاه‌های جشنواره اعلام شد.

به گزارش صبا به نقل از روابط عمومیجشنواره فیلم رشد، برنامه نشست‌ها و کارگاه‌های خانه جشنواره فیلم رشد در پنجاه و دومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم رشد اعلام شد.

محمدحسن شفیعی سروستانی روز چهارشنبه ۹ آذرماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۸ الی ۱۹:۳۰ در موضوع غرب و آخرالزمان به ارایه مطلب خواهد پرداخت. نشست تخصصی «سینما و تربیت نسل آینده» نیز با حضور مجید شاه‌حسینی کارشناس سینما، جمعه ۱۱  آذرماه ۱۴۰۱، از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۳۰ بر پا خواهد بود.

کارگاه‌هایی نیز در حاشیه اکران نمایش‌های جشنواره امسال برقرار خواهد بود که کارگاه «تکنیک در سینما» با حضور محمدحسین فرج برگزار خواهد شد و موضوعات فنی و تاثیر آن در ارایه مفاهیم سینمایی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. این کارگاه چهارشنبه ۹ آذرماه ۱۴۰۱، از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷ برگزار می‌شود.

کارگاه «مستندنگاری» نیز با حضور علیرضا قاسم خان، روز پنجشنبه دهم آذرماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۷ برپا خواهد بود. همچنین کارگاه «نقد فیلم» سیدمهدی ناظمی روز شنبه، ۱۲ آذرماه ۱۴۰۱ از ساعت ۱۳:۳۰ الی ۱۵ برگزار می‌شود.

در سال جاری ۳ هزار و ۴۶۰ فیلم از ایران و بیش از ۱۰۰ کشور جهان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

جشنواره فیلم رشد از ۷ آذرماه ۱۴۰۱ آغاز به کار کرده و قرار است تا ۱۳ آذرماه ۱۴۰۱ ادامه داشته باشد. اطلاع‌رسانی خبرها و رویدادهای مربوط به این دوره جشنواره در پایگاه اینترنتی به نشانی eff.roshd.ir صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است