«سینمای رشد» ویژه‌ جشنواره فیلم رشد/ جشنواره از برخی زوایا رشد کرده است | پایگاه خبری صبا
امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۵۶
تهیه کننده برنامه با صبا مطرح کرد؛

«سینمای رشد» ویژه‌ جشنواره فیلم رشد/ جشنواره از برخی زوایا رشد کرده است

علی بهرامی تهیه کننده «سینمای رشد» درباره این برنامه رادیویی که به پوشش جشنواره فیلم رشد اختصاص دارد، جزییاتی را عنوان کرد.

علی بهرامی تهیه کننده «سینمای رشد» در گفتگو با خبرنگار رادیو و تلویزیون صبا، درباره این ویژه برنامه رادیو نمایش که تا ۱۳ آذر ماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت، عنوان کرد: این برنامه با هدف پرداختن به جشنواره بین‌المللی فیلم رشد هر روز ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۸ و به مدت ۳۰ دقیقه به پخش می‌رسد.

وی ادامه داد: در این برنامه گزارش‌هایی از رویدادهای این جشنواره داریم و گفتگوهای مختلفی هم با مسئولان، هنرمندان، مخاطبان و… انجام می دهیم مثلا در روز اول این رویداد با یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش و روز دوم با مخاطبان جشنواره به گفتگو پرداختیم. به تبع بیشتر با افرادی که در جشنواره حاضرند و به نوعی دست اندرکار جشنواره هستند، صحبت می کنیم.

بهرامی تصریح کرد: این ویژه برنامه آیتم‌های مختلفی هم دارد و مخاطب می‌تواند در جریان جزئیاتی از فیلم‌های علمی، آموزشی و تربیتی جشنواره فیلم رشد قرار بگیرد و با فضای جشنواره و رویدادهای مهم آن آشنا شود. البته بخش های کوتاهی از فیلم های جشنواره و آنونس های تبلیغاتی را نیز پخش می کنیم.

این تهیه کننده درباره حال و هوای جشنواره رشد امسال گفت: به لحاظ بصری در طراحی محیطی و اطلاع رسانی های جشنواره رشد امسال، ترقی می بینیم اما به لحاظ محتوایی و برنامه ریزی برای اکران ها جای کار بیشتری وجود داشت. حتی می توانست به منظور بهره برداری و استفاده از این دوره جشنواره برای حضور مخاطبان و مخاطبان اصلی که دانش آموزان هستند و سانس های صبح به حضور مدارس اختصاص داده شده است و ظهر به بعد اکران ها انجام می شود، برنامه ریزی دقیق تری صورت گیرد.

وی اظهار کرد: نظرات متفاوت است. دوستانی که دوره های گذشته را رصد کرده اند، اشاره به رشد برخی زوایا دارند و کسانی که برای اولین بار در پنجاه و دومین جشنواره فیلم رشد شرکت کرده اند، راضی هستند.

بهرامی در پایان گفت: اجرای «سینمای رشد» را میثم کریمی برعهده دارد. مخاطبان می‌توانند این برنامه را از طریق رادیو نمایش موج اف ام ردیف ۱۰۷.۵ مگاهرتز دریافت کنند و یا به صورت اینترنتی با اپلیکیشن یا سایت ایرانصدا و یا سایت رادیو نمایش بشنوند.

ویژه برنامه «سینمای رشد» به تهیه کنندگی علی بهرامی در گروه برنامه‌های مستند و ترکیبی نمایش با مدیریت فرزام محبی تولید می‌شود و همزمان یا جشنواره بین‌المللی فیلم رشد هر روز ساعت ۱۷:۳۰ تا ۱۸ و به مدت ۳۰ دقیقه بر آنتن شبکه رادیویی نمایش پخش می شود.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است