«هیس پسرها گریه نمی‌کنند» به فجر نمی‌رسد/ نبود بازیگر ساخت فیلم را عقب انداخت | پایگاه خبری صبا
امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۰۶:۴۲
پوران درخشنده در گفتگو با صبا:

«هیس پسرها گریه نمی‌کنند» به فجر نمی‌رسد/ نبود بازیگر ساخت فیلم را عقب انداخت

پوران درخشنده که از آخرین ساخته وی یعنی فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» مدتی می‌گذرد از به تعویق افتادن مجدد ساخت فیلم جدید خود خبر داد.

پوران درخشنده در گفتگو با خبرنگار سینمایی صبا درباره دلیل فعالیت خود در مقام کارگردان در سال های گذشته گفت: واقعیت امر در ابتدا کرونا و بعد هم مشکلات مالی و نبود سرمایه باعث شد تا ساخت فیلم جدیدم «هیس! پسرها گریه نمی‌کنند» بارها و بارها به تعویق بیفتد و این مشکلات همچنان هم ادامه دارد.

وی در همین باره ادامه داد: طی آخرین گفتگوها با تهیه کننده و سرمایه گذار قرار بود که امسال فیلمبرداری این اثر را کلید بزنم اما باز هم مشکلاتی پیش آمد و ساخت فیلم فعلا شدنی نیست. یکی از بزرگترین مشکلاتی که با آن روبرو هستم پیدا کردن بازیگر است.

کارگردان فیلم سینمایی «زیر سقف دودی» درباره دلیل پیدا نشدن بازیگران تصریح کرد: اکثریت بازیگران این روزها درگیر پروژه‌های شبکه نمایش خانگی هستند و قراردادهای بلندمدت آنها با این پروژه‌ها باعث شده تا نتوانند در آثار سینمایی حضور داشته باشند. من برای این فیلم به بازیگران خوبی نیاز دارم اما هر بار به دلایلی این همکاری و پیشنهادها به ثمر نمی‌نشیند.

درخشنده با اشاره به نرسیدن فیلم خود به چهلمین جشنواره فیلم فجر اذعان کرد: بعد از مدت ها خودم را آماده کرده بودم تا فیلم «هیس! پسرها گریه نمی‌کنند» را که برایم بسیار مهم است بسازم، تمامی مقدمات سرمایه گذاری و تهیه کنندگی انجام شده بود، اما باز هم انگار ساخت این فیلم در سال جاری و یا رساندنش به جشنواره فیلم فجر شدنی نیست.

این کارگردان سینما در پایان ساخت «هیس! پسرها گریه نمی‌کنند» وظیفه‌ای بزرگ در زندگی خود دانست و خاطرنشان کرد: این فیلم برایم از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است، به نوعی رسالت من در این هنر است و باید هرطور شده آن را بسازم، این فیلم بار بزرگی روی دوشم قرار داده است. امیدوارم در نهایت بتوانم این بار بزرگ را بر زمین بگذارم.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است