بازگشت اسوالد خرگوشِ خوش‌شانس به دیزنی پس از ۹۴ سال | پایگاه خبری صبا
امروز ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۲:۴۵

بازگشت اسوالد خرگوشِ خوش‌شانس به دیزنی پس از ۹۴ سال

اسوالد خرگوش خوش شانس پس از 94 سال به استودیوی دیزنی برمی گردد.

به گزارش صبا به نقل از ورایتی، اسوالد خرگوش خوش شانس با یک انیمیشن کوتاه جدید به استودیویی که نام خالقش والت دیزنی را یدک می کشد، برمی گردد. از آخرین باری که این انیمیشن ساخته شد ۹۴ سال می گذرد.

این انیمیشن توسط تیم انیمیشن سازی دستی استودیوی دیزنی برای جشن تولد صدسالگی این کمپانی ساخته می شود.

به مناسبت صدمین سالگرد کمپانی والت دیزنی، این انیمیشن کوتاه با نام «اسوالد خرگوش خوش شانس» توسط اریک گلدبرگ کارگردانی شده و دوروتی مک کیم نیز تهیه کننده آن است.

مک کیم در این باره می‌گوید در آستانه صدمین سالگرد تاسیس کمپانی دیزنی، ساخت اولین فیلم کوتاه جدید از داستان اسوالد آن هم بعد از سال ۱۹۲۸ موجب خوشحالی ما است.

به گفته این تهیه کننده، تیم انیمیشن سازی دیزنی از جمله اسطوره‌های این شرکت مارک هن، رندی هایکاک و اریک گلدبرگ و همچنین یک تیم فوق‌العاده ای متشکل از کارآموزان انیمیشن دوبعدی، یک انیمیشن به سبک دوران اسوالد می سازند.

اسوالد خرگوش خوش شانس اولین ستاره انیمیشن والت دیزنی در نظر گرفته می شود و به صورت گسترده به عنوان یکی از اولین شخصیت های تاریخ انیمیشن نیز شناخته می شود که شخصیتی منحصر به فرد دارد. والت دیزنی در سال ۱۹۲۷ اسوالد را با فیلم کوتاه «دردسرهای چرخ دستی» به سینمادوستان معرفی کرد.

انتهای پیام/

هنوز دیدگاهی منتشر نشده است